صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 17 September 2023
اولین جلسه ستاد کنگره شهدای شهرستان بجنورد در محل فرمانداری شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۶۹۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دراین جلسه ابتدا سرهنگ نیکبخت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به یاد و خاطره شهدا و امام شهداو همچنین عرض تسلیت شهادت ایت الله نمر شیخ نمر و ارزوی سلامتی مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین عرض تبریک به جناب اقای حاجی زاده فرماندار جدید شهرستان بجنورد در ابتدا با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مدظله العالی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و اینکه شهدا زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و همچنین از شهدا یاری می جوییم که مارا در این راه مسئولیتی مان مارا یاری کنند . ایشان با اشاره به کنگره شهدای استان که مقارن با سالروز ورود مقام معظم رهبری مدظله العالیاست در مهرماه1395 خبر داد .وی در تشریح وظایف کمیته ها و همچنین برنامه های مختلفی در راستای کنگره شهدای شهرستان به ویژه یادواره ها و برنامه هایی که در سطح شهرستان در راستای روحیه  شهید و شهادت و سبک زندگی که اوج فرهنگ آن شهادت  است که برنامه ریزی شده است خبر داد وبیان نمود امیدواریم به امید خداوند اثرات مثبت و سازنده ای داشته باشد .

ساختار کنگره شهدای استان شکل گرفته است و برای شهرستان ها مشخص شده است و برای شهرستان بجنورد که مرکز استان است باید توجه ویژه ای را داشته یاشیم .

و در ادامه سرهنگ شجاع رئیس ستاد کنگره شهدای استان با گرامی داشت یاد و خاطره 3000 شهید استان و 835 شهید شهرستان بجنورد و همچنین با بیان اینکه ایام ، ایام شهادت شهدای هویزه بخصوص شهید علم الهدی و عزیزان پاسدار و معاصر پاسدار که مظلومانه به شهادت رسیدند که جنگی بود ، جنگ تانک و مردانه ایستادن ، تا اخرین قطره خون ایستادن، دفاع کردن که یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می داریم .

سرهنگ شجاع گفت یاد شهدا همیشه در ذهن ما ساری و جاری است و همچنین با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) شهدا امام زادگان عشق اند . لازم است یاد شهدا را همیشه این فرهنگ و این تفکر در جامعه ما یاد شهید و نام هشید و فرهنگ ایستادگی همان مبارزه و ایستادگی تا پای جان است .که شهدا برای ما برنامه گذاشته اند . و این تفکر برای همه مدیران و مسئولان ما خارج از هر گرایش و جناح که می خواهند باشند و به هر حال شهدا خط قرمز همه جناح های انقلاب هستند .آنجایی که دل ها خدایی است انجایی است که دل ها به سمت شهیدان است . انقلابی که با این شهدا همراه بوده و اینکه این اجلاس قرار است در سال95 اجرا شود . به حمدالله تفکر فرهنگ و ایثار شهادت به اوج می رود . قطع به یقین تا این فرهنگ شهادت را دنبال کنیم شهدا به ما یاد داده اند مقاومت کنیم و ماموریت ها را به نحو احسن انجام دهیم . این همیشه باید در اوج باشد . ما برای نسل های عادی و بعدی از این تفکر فرهنگ غنای فرهنگی داشته باشیم . عمق بخشی و عمق استراتتژیک در حوزه وضعیت نظام در حوزه های سیاسی اقتصادی امنیتی و اجتماعی که این تفکر تفکر رایج است .انجایی که می خواهیم فرهنگ شهادت را در تفکر نسل جدید داشته باشیم که این مجموعه مجموعه ی ایثار فرهنگ و شهادت بوده . ما باید همه اداراتمان گنجینه شهدا داشته باشد که وقتی این باشد تکریم است احترام هست که موجب رضایت ارباب رجوع ما می شود . ما باید فضا ها را اماده کنیم . دنبال طرح های نو بگردیم و در یادواره شهدا اجرا کنیم . کار یادواره شهدا پای دل است و با پای دل بیایید میدان کار . شهدامان دارند با هم پیوند می خورند . شهدای انقلاب شهدای 8سال دفاع مقدس شهدای هسته ای و شهدای مدافعین حرم که شاهد هستیم .

در پایان حاجی زاده فرماندار شهرستان بجنورد با تاکید بر اینکه قدرت ، عزت و سربلندی مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا می دانیم و امروز هرچه که داریم از برکت خون شهیدان است و به قول مقام معظم رهبری مدظله العالی زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . شهدایی که با نثار خون خود نهال انقلاب را بارور کردند .امروز ما هرچه داریم از خون شهیدان است .ان شالله در اینده نزدیک شاهد مراسمات کنگره شهدای شهرستان باشیم . ما برای درک ارزش شهیدان باید راه طولانی بپیماییم . مسلم است خون شهیدان انقلاب را بیمه کرده است .

این ملت ها و آیندگان هستند  که به راه شهیدان اقتدا خواهند کرد . مقام معظم رهبری می فرمایند : بگذارید در فرهنگ این کشور یاد شهیدان زنده بماند . تا امروز هیچ قدرتی نتوانسته است دل مردم ایران را بلرزاند .

ارسال نظرات