صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
امام جمعه شیروان گفت: معروف روز ما توصیه و تشویق مردم به شرکت در انتخابات است که اگر در این مقطع زمانی انتخابات پرشوری داشته باشیم دندان دشمنان را شکسته‌ایم.
کد خبر: ۸۶۲۲۶۴۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام‌جمعه شیروان و رئیس ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان در چهارمین جلسه این ستاد با تبریک سی و هفتمین سالروز فرار شاه از ایران گفت: یکی از برکات امربه‌معروف و نهی از منکر بیرون کردن دیو طاغوت از کشور بود.

وی با اشاره به اینکه برخی تصورشان این است که امربه‌معروف و نهی از منکر اثری در جامعه ندارد افزود: اگر آن‌ها سخنرانی‌های امام خمینی(ره) را توجه نمایند همیشه در سخنان ایشان امربه‌معروف و نهی از منکر بود.

رئیس ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان گفت: بدترین منکر، طاغوت است و همه اولیا آمده‌اند تا مردم را از طاغوت برهانند که امام(ره) با امربه‌معروف مردم توانست یزید و یزیدیان را بیرون براند و مکتب امام حسین(ع) را در جامعه احیا کند.

حجت‌الاسلام کوثری گفت: باید انتخاباتی بدون تشنج داشته باشیم متاسفانه برخی بداخلاقی‌ها از سوی کاندیداها و طرفداران آنان صورت گرفته است که خوشایند نیست.

در ادامه سرهنگ علی‌اصغر امیری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شیروان و دبیر ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان با مرور مصوبات پیشین ستاد گفت: جذب و تشکیل طلایه‌داران به‌خوبی صورت گرفته است و افراد زیادی در این زمینه جذب‌شده‌اند.

وی در ادامه گفت: پیگیر تشکیل و راه‌اندازی ستاد خبری شورای امربه‌معروف و نهی از منکر هستیم و به‌زودی با تهیه مکان مستقل آغاز به کار می‌کند.

سرهنگ امیری یکی از نیازهای امروز جامعه و بازاریان را آموزش‌ احکام و فقه بازار عنوان کرد و افزود: اگر این امر از سوی علما و روحانیون صورت پذیرد بسیاری از مشکلات بازاریان و مردم حل می‌شود.

دبیر ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان یکی از مهم‌ترین خروجی‌های جلسه این ستاد را برگزاری حلقه‌های صالحین روسای ادارات برشمرد و ضمن تأکید به برگزاری دو جلسه دیگر تا پایان سال جاری افزود: به برخی مباحث مطرح‌شده در این حلقه‌های صالحین از سوی برخی مدیران جامه عمل پوشانده شده است.

احمد زیبایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو اصلی ستاد شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان گفت: با اجرایی کردن قانون ممنوعیت به‌کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه به‌منظور حفظ قوت و اصالت زبان فارسی به‌عنوان یکی از ارکان هویت ملی ایران و زبان دوم عالم اسلام و معارف و فرهنگ اسلامی که این ممنوعیت شامل مسئولین و رسانه‌ها نیز می‌شود بسیاری از عناوین سطح شهر تغییر کرده است.

وی گفت: با تفاهمی که با اتاق اصناف شیروان انجام شد در مواردی از صنوف برخوردهایی صورت گرفته است و مواردی نیز در مرحله پیشگیری از اقدام آن‌ها جلوگیری به‌عمل‌آمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: در هرسال قریب به 1000 اسم تقاضا و صادر می‌گردد که از سال گذشته تاکنون برای هیچ اسامی بیگانه‌ای در صنف‌های مختلف شیروان صادر نشده است.

زیبایی افزود: در اجرایی کردن قانون ممنوعیت به‌کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه در سطح استان پیشتاز هستیم و هم‌اکنون کمتر از 10 مورد اسامی بیگانه در سطح شهر وجود دارد.

"حمیدرضا مایل" معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شیروان نیز با اشاره به اینکه دایره فعالیت و خدمات این اداره بسیار گسترده است افزود: آموزش‌های بسیاری برای صنف‌های بازار شیروان در طی سال برگزار می‌گردد که می‌توانیم در این کلاس‌ها از علما و روحانیون نیز بهره ببریم.

ارسال نظرات