صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 12 August 2023
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت گفت: مردم با استعانت از همان شعارهای اساسی انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) می توانند به خلق حماسه های عظیم انقلابی و ملی همت کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۲۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص جو انتخاباتی در شهر رشت گفت: همانند سایر دوره های انتخاباتی کاندیداتورها و نامزدها این دوره از طیف های گوناگون حضوری فعال و پر شور دارند و به نظر می‌رسد همچون دوره های گذشته که مردم با حضور پرشور خود جمهوری اسلامی را بیمه کردند و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ضامن استقرار و دوام نظام انقلاب اسلامی بودند؛ این دوره به خلق حماسه ای دیگر اقدام کنند.

وی در خصوص وظیفه دانشجویان و رسانه ها در زمینه انتخابات گفت: رسانه ها، جناح ها، اقشار جامعه مسئولیت و وظیفه اساسی دارند که آگاهی و تبیین و روشنگری در سطح آحاد جامعه است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: دانشجویان نیز با برخورداری از روحیات بارزی چون جستجوگر بودن، بینش و بصیرت انقلابی داشتن، و دارا بودن ریسک بالا و حق جو بودن و کمال طلبی و... می‌توانند فضای خلاق و پویا ایجاد کنند و رکود سیاسی فرهنگی دانشگاه را به فضایی مملو از تبادل افکار و اندیشه ها در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی در آورند.

حسن پور در ادامه برای داشتن یک انتخاب خوب و مردمی گفت: لازم است مردم با بینش و بصیرت انقلابی از طیف های گوناگون، مشارکت حداکثری داشته باشند و با بینش و بصیرت به دنبال افرادی باشند که در چهارچوب انقلاب ولایت و حفظ منافع ملی قرار دارند.

وی افزود: بخصوص در این دوره که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با هم برگزار می شود و با اتفاقات و سخن پراکنی هایی رسانه های خارجی و نیز برخی افراد و رسانه های درون کشور سعی در تاثیرگذاری منفی در میزان مشارکت مردم افراد و جناح های وابسته به خود دارند.

استاد دانشگاه آزاد رشت گفت: به نظر می رسد که مردم با استعانت از همان شعارهای اساسی انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) می توانند به خلق حماسه های عظیم انقلابی و ملی همت کنند.

حسن پور در ادامه بیان داشت: با گوش ودل فرادادن به فرمایشات و بیانات رهبر انقلاب به ویژه در سخنرانی های اخیر که تاکید داشته اند و آینده این جریان را روشن کردند، راه های نفوذ دشمن و فتنه انگیزی، آسیب ها و پیامد های حال وآینده این نفوذ مشخص شد.

وی تاکید کرد: هوشیاری تمام افراد جامعه بخصوص لزوم هوشیاری اندیشمندان و نخبگان ودلسوزان و نیروهای انقلابی و رعایت قوانین و مقررات انتخابات توسط تمامی ارگان ها و دستگاههای مرتبط با انتخابات خود یک راه کار مناسب جهت جلوگیری از تکرار فتنه های دیگر، کشور است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: به نظر می رسد که هم در اصول کلی قانون اساسی ما و هم رویه کنونی کشور ضرورت وجود یک فقیه جامع الشرایط که رهبری کشور را به عهده بگیرد بر همگان آشکار است و کسانی که در فکر ایجاد شورای رهبری هستند در واقع می خواهند ستون و خیمه عمود نظام یعنی رهبری کشور را نشانه بروند همین ها زمانی از ایراد شک و تردید بر مفهوم ولایت فقیه هیچ گونه ابایی نداشتند و در زمان جدید و دوره کنونی با بیان پاره ای از موارد شک بر انگیز و خیالی به دنبال جدا کردن شرایط انقلابی در کشور از مبانی و چهار چوب های رهبری می باشند.


ارسال نظرات