صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - 21 July 2023
فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در زمان جنگ تحمیلی وجود امنیت برای همه ی مردم به یک آرزو تبدیل شده بود، چرا که با پرواز شبانه روزی هواپیماهای دشمن، پرتاب موشک ها و انواع سلاح هایی که صدام مزدور به پشتیبانی آمریکا و کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان و بمباران های وسیع علیه مردم ایجاد کرده بود نه شب امنیت داشتیم ونه روز
کد خبر: ۸۶۲۴۷۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار "حسن شاهوارپور” فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در شهر صفی آباد دزفول گفت: صدام در دوران جنگ تحمیلی باتبلیغات سوئی که کشورهای غربی بر وی داشتند فکر می کرد که ایران در صدد حمله به سایر کشورهای منطقه می باشد و فریب این تبلیغات را خورد و موجب شد تا به کشور جمهوری اسلامی ایران که تازه انقلاب کرده بود حمله کند.

وی گفت: صدام هزاران توپ و تانک را در جهت حمله به کشور در مرزهای ما مستقر کرد و شهرهای ما یکی پس از دیگری موردتعرض دشمن بعثی قرارگرفت.

فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در زمان جنگ تحمیلی وجود امنیت برای همه ی مردم به یک آرزو تبدیل شده بود، چرا که با پرواز شبانه روزی هواپیماهای دشمن، پرتاب موشک ها و انواع سلاح هایی که صدام مزدور به پشتیبانی آمریکا و کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان و بمباران های وسیع علیه مردم ایجاد کرده بود نه شب امنیت داشتیم ونه روز.

وی گفت: در آن زمان تنها پناه ارتش و سپاه فقط مردم ، پشتیبانی آنها و لبیک جوانان این مرز و بوم به فرمان امام خمینی (ره) جهت ورود به جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.۰

"سردار شاهوارپور”با اشاره به تشییع ۲ شهید گمنام در شهر صفی آیاد دزفول گفت: این دو شهید عزیز نیز از همان جوان هایی بودند که به فرمان امام خود لبیک گفته و از پشت میز مدرسه و دانشگاه با غیرت و مردانگی خود وارد صحنه ی جنگ شدند و در مقابل دشمن ایستادند و با مقاومت و پایمردی از این کشور دفاع کردند.

وی گفت: جوانان و نوجوانانی که زمان شهدا را درک نکرده اند امروز با ورود این شهیدان گمنام با فرهنگ شهید وشهادت آشنا می شوند.

فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: پیام شهدا به ما این است که اگر بناست این نظام و این مملکت استقلال داشته باشد، باید راه خود را در زیر سایه و پرچم ولایت امام علی (ع) هم چنان با استقامت و پایمردی ادامه دهد.

وی اظهار کرد: امروزدشمنان اسلام در حال انتشار پروژه ی اسلام هراسی  به تمام نقاط جهان هستند و می خواهند به دنیا اعلام کنند که اسلام در حال فراگیری دربین مردم سایر کشورها است و عنوان می کنندکه پیام اسلام پیام خطرناکی است.

"شاهوارپور” گفت: دشمنان با مزدور کردن افرادی به نام داعش در کشورهای اسلامی موجب تغییر رویکرد مبارزه با اسرائیل در این کشورها شدند و مسلمانان به جای سردادن شعار مرگ بر اسرائیل امروز گرفتار یک جریان خُشک مغز دیوانه ای هستند که نمونه ی آن را در دوره ی صدر اسلام شاهد بودیم.

وی گفت: خوارج نهروان که در زمان امام علی و امام حسین(ع) قرآن به نیزه جلو آمدند و درمقابل آنها شمشیرکشیدند بازهم با همان شعار و همان نگاه امروز وارد صحنه شده و کودک وبزرگ، زن و مرد را به شهادت می رسانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان گفت: قدر مسلّم این است، راهی را که شهدای عزیز طی کردند و با مقاومت ایستادند و با همه ی افتدار دشمن راشکست دادند همان راه حق است.

"شاهوارپور” گفت: امروز همه ی تلاش دشمن این است که نظام اسلامی ایران را تسلیم کند، اما با رهبری های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) علم دار میدان ولایت، پشتیبانی همه ی مردم، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران وامت حزب الله باید در زیر پرچم ولایت مبارزه کنیم وراه شهیدان را ادامه دهیم.

وی گفت: این انسجام وآمادگی امروز کشور و مردم، یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که حاصل خون شهیدان گرانقدر می باشد.

ارسال نظرات