صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
امام جمعه ایلام گفت: در پنجاه سال گذشته همه انقلاب ها بوسيله آمریکا و شوروی صورت مي گرفت اما جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که با شعار نه شرقی نه غربی توانست انقلاب را پیروز کند.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه استان ایلام در صبحگاه رزمایش اربعین ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب تاریخی بشری است.

وی با اشاره به اینکه در 100 سال اخیر انقلاب ها با وابستگی  به کشورهای غربی و قدرت های نظامی سلطه گران جهان رخ داده است؛ بیان کرد: همه انقلاب ها از 50 سال پیش به دست آمریکا و شوروی بود اما جمهوری اسلامی تنها کشوری بود که با شعار نه شرقی نه غربی توانست انقلاب را پیروز کند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: استقلال و آزادی شعار و حرکت میلیون ها انسان ایرانی بود و در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر زیادی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی گفت: انقلاب اسلامی امروز از اقتدار مثال زدنی برخوردار است و قدرت های نظامی غرب فهمیده اند كه این انقلاب شکست ناپذیر است و این نظام در اوج عزت به سر می برد.

وی با بیان اینکه آمادگی رزمی سپاه، ارتش و بسیج  از توان بالایي برخوردار است و امروز حفظ و حراست کشور را به بهترین نحو ممكن انجام میدهند؛ اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای ملت امید آفرین و برای دشمنان یاس آفرین است.

امام جمعه استان ایلام بیان داشت: در آستانه پیروزی سي و هفتمين سالروز انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه ما برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن است که یک رفراندوم به حساب می آید و با این حرکت دست رد به سینه دشمنان خواهیم زد.

وی در ادامه با بیان اینکه راهیپمایی 22 بهمن یعنی تبعیت از امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: با حضور پر شور مردم همانند سال های گذشته ولایتمداری خود را به رخ دشمنان خواهیم کشید.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی مسئله مهم دیگر کشور را انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی خواند و افزود: انتخابات نماد اتحاد ملت ایران است و هرچه آرای رای در صندوق ها بیشتر شود مقبولیت کشور توسط مردم را نشان می دهد.

وی در آخر تاکید کرد: این ایام فرخنده میراث امام(ره) و شهدای انقلاب است که حضور مردم جامعیت عمل پوشانده می شود و دشمنانی که جنگ نرم را علیه این کشور آغاز کردند با بصیرت  مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

رزمايش فرهنگي رزمي اربعين با شركت 12 گردان بيت المقدس ، امام علي (ع) و كوثر شهرستانهاي ايلام ، ايوان ، ملكشاهي و چرداول و بمنظور حفظ و بالابردن آمادگي رزمي و دفاعي بسيجيان به مدت دو روز در منطقه عمومي بانروشان صالح آاباد اجرا شد و در اين رزمايش يگانهاي عمل كننده به اجراي تمرينات تاكتيكي ، عمليات تاخيري ، عمليات بازپس گيري ، عمليات ضدهلي برن ، كنترل اغتشاشات و معابر و امدادو نجات پرداختند.









ارسال نظرات