صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 09 August 2023
امام جمعه گناوه گفت: حضور آگاهانه بسیج می تواند نقش بی بدیلی در تمام عرصه ها ایفا نماید.
کد خبر: ۸۶۳۱۹۰۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام سیدهادی رکنی حسینی در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش گردان های الی بیت المقدس سپاه انصا رالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج در طول بیش از 37 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی با اقتدار تمام ایستاده است و هر روز شاهد کسب افتخاران بی بدیل آن می باشیم

رکنی حسینی بیان داشت : بسیجیان با ایستادگی در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه های مهم انقلاب و نظام نشان داده اند که اکنون هم هر وقت احساس نمایند که نظام در هر صحنه ای به حضور آنان نیاز مند است با بصیرت و آگاهانه در تمامی عرصه ها نقش بی بدیلی را ایجاد می نمایند.

وی افزود : تمامی آزادگان و دین داران ومردم شریف این سرزمین آرزو داشتند تا روزی شاهد به وقوع پیوستن نظام و انقلابی علوی و فاطمی که در زیر سایه امام عصر (عج) و بر گرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشند در این کشور به وقوع بپیوندد.

وی ا براز داشت : این نظام مقدس والهی با خون هزاران شهید بوقوع پیوست و دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا این شجره طیبه را از بین ببرند.

وی تصریح نمود : با هجوم یکپارچه دشمنان به این نظام و انقلاب و با حضورجوانان وعاشقان دلباخته ، بسیجیان ، سپاهیان ، ارتشیان و اقشار مختلف مردم ، تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

رکنی حسینی تصریح نمود: حضرت امام خمینی (ره) مردم را از آن تاریکی ها و جعل و بدی های رژیم شاهنشاهی نجات دادو آنان را به وادی نور هدایت نمود

وی افزود: دو ویژگی در بین مردم ما وجود دادرد که هم در مقابل هم هجمه های دشمنان صبر و استقامت نموده اند و هم شاکر انقلاب و نظام وولایت می باشندودر نتیجه این دو ویژگی هم با امنیت ترین کشور جهان هستیم و هم بیشترین اقتدار را در منطقه و جهان بدست آورده ایم.

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت سازاسفند ماه گفت : حضور با بصیرت و آگاهانه شما بسیجیان می تواند برگ زرین دیگری را رقم بزند.

حجت الاسلام رکنی حسینی اضافه نمود: دشمن با بهره گیری از شبکه های متعدد خبری و فضای مجازی و ماهواره ها و امکانات خود در طول ماههای گذشته بر اختلاف افکنی و انشقاق بین مسئولان ومردم روی آورده است تا از حضور پررنگ مردم جلو گیری نماید و این حضور را کم رنگ جلوه دهد.

وی با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری ابراز داشت: معیارها و ملاک های انتخاب اصلح را نیز رهبری بیان و مشخص نموده است.

این مقام مسئول گفت: حضور بسیجیان در صحنه های مختلف انتخابات می تواند دشمن را مأ یوس نماید و هر رای ما تیری به سمت قلب دشمنان نظام اسلامی است که با حضور حماسی و پررنگ و با بصیرت خود افرادی را انتخاب کنیم که حامی مردم ، نظام وولایت فقیه باشند.

وی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان نمود: یکی از مراکز دینی که می تواند از نقش وسیع و سازنده در جهت مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن عمل نماید حوزه های علمیه است.

امام جمعه گناوه از جوانان خواست تا با حضور و ثبت نام در حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان گناوه و کسب معارف دینی و الهی ، بیشتر از این نیز بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مسلح شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات