صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 09 February 2024
مدیر کل صدا و سیمای یزد با اشاره به رتبه اول رشد کیفی رادیوی یزد در کشور طی سال جاری، از تولید مستندهای فاخر و سریال‎‎های دوست داشتنی با گویش یزدی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۵۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: "احمد پهلوانیان" با اشاره به در اولویت قرار گرفتن رشد کیفی برنامه‎‎ها و تولیدات صدا و سیمای مرکز یزد، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به نظرسنجی‌ها و ارزیابی‎‎های انجام ‌گرفته از سوی نهادهای ناظر در کشور، این اتفاق تاکنون به نحو قابل قبولی از تغییر دکور برنامه‎‎ها تا نمایش تولیدات و سایر موارد صورت گرفته ‌است.

وی ادامه‌ داد: هر چند که هزینه‎‎های سال‌جاری برای ساخت دکورها با هزینه‎‎های کیفی پنج یا شش سال و بلکه بیشتر برابری می‎‎کند ولی سعی شده تا تصویری که مردم از تلویزیون‎‎های خود می‌بینند، تصاویر چشم‌نواز و جذابی باشد و این در حالی بوده است که منابع مالی سازمان در سال جاری کاهش بسیار شدیدی در حدود 50 درصدی داشته است.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی از سوی رسانه، رتبه رادیویی یزد در بهار امسال دربین استانها بیست و ششم بود ولی در تابستان این ارزیابیها نشان از ارتقاي این جایگاه به رتبه چهارم دارد و در ارزیابی پاییز امسال نیز رادیوی یزد در رده‌‌ی سوم کشور قرار گرفت.

به گفته‎‎ی وی، این ارتقای جایگاه رادیو یزد در حالی اتفاق افتاده است که امکانات و نیروی انسانی و حتی بودجه‌ی بسیاری از مراکز صدا و سیمای استان‎‎ها، از استان یزد خیلی بیشتر بوده است و این جایگاه مگر با همکاری و تلاش و هنرمندی همکاران مرکز محقق نشده است.

مدیر کل صدا و سیمای یزد با اشاره به اجلاس اخیر مدیران رادیویی کل کشور در بوشهر، گفت: در این اجلاس رتبه رادیوی یزد از لحاظ رشد کیفی رادیویی کشور در سال 94، اول اعلام شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‎‎های صورت گرفته در کیفی‎‎سازی برنامه‎‎ها، حتی در بخش خبر نیز رشد بسیار خوبی برطبق ارزیابی‎‎ها در مرکز روی داده است و در حال حاضر در اکثر شاخص‌‌‌ها، صدا و سیمای یزد، جزو رتبه‌های برتر کشور قرار دارد.

پهلوانیان یکی از عمده مشکلات این مرکز را ضعف شدید و فرسودگی تجهیزات ذکر کرد و افزود: البته این چیزی نیست که مردم ببینند اما به مرور در حال اتفاق ‌افتادن است لذا سعی شده تا تجهیزات فنی مرکز نیز علی رغم محدودیت‎‎های مالی رشد قابل قبولی داشته باشد که تعداد زیادی از طرح‎‎های فنی نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه ‌داد: مرکز از اواخر امسال و سال آینده در دو مقوله به طور جدی ورود خواهد کرد هر چند که کمبود منابع مالی تاکنون مانع تحقق این برنامه‎‎ها ‌شده بود؛ اول در مقوله تولید مستندهای فاخر در حوزه‌های مختلف مربوط به یزد و حوزه دیگر برای تولید سریال که اولین آن را امسال شروع کرده‎‎ایم و به زودی کلید می‌خورد.

وی در این باره تصریح کرد: پس از سال‌ها یک سریال کاملاً یزدی با گویش یزدی و آن چیزی که مردم یزد دوست دارند، به زودی تولید خواهد شد.

پهلوانیان در پایان نیز خاطرنشان کرد: در تولید نمایش‌های رادیویی نیز برنامه‌های ویژه‎‎ای برای معرفی سرداران شهید و بزرگان یزد داریم که آثار ماندگاری برای سال‌های بعد خواهند بود.

ایسنا/

ارسال نظرات