صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۲ - 29 June 2023
سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب"است.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن‌ آورده است؛ انفجار نور و طلوع فجر پيروز ي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 1357 در شرايط و لحظاتي معجزه آسا ، تاريخ 2500 سال حكومت استبدادي و سلطه ي شاهنشاهي را در هم پيچيد و دوراني باور نكردني از عزم ، اراده ، خودباوري و پيشرفت را فراروي فرزندان انقلاب و نسل عاشورا گشود ، مقطعي كه هر روز آن حيرت جهانيان را برانگيخت و حوادث و رخدادهاي آن كانون توجه ملل آزاده جهان قرار گرفته است .

در ادامه آمده است: هرچه‌ از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد صف‌بندی‌ها و مرزبندی‌ها در مقابل این انقلاب الهی، روشن‌تر می‌شود، امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از این انقلاب و مرزبندی دشمنان، در مبارزه با آن روشن است. آمریکا و همراهانش در یک طرف و مظلومان و مستضعفان در طرف مقابل ایستاده‌اند.

در این بیانیه می خوانیم: انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک نظریه مستقل و ایده قدرتمند در دفاع از پابرهنگان جهان مطرح است و نظریه عدالت‌طلبی، آزادیخواهی و مردم‌سالاری دینی را به بشریت تقدیم می‌دارد. پاسداشت انقلاب و شکر این نعمت، دفاع از ارزش‌های آن است. راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همچنان با نشاط و سرزنده و پر پیام برای همه مسلمانان است و هنوز راه رهایی بخش بی‌بدیل برای امت اسلامی است. مردم مسلمان ایران، به عنوان پیشگامان نهضت الهی ایران، باید همچنان حافظان و مدافعان این خط در سنگر اول باشند و با همه وجود از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) وخلف صالحشان حمایت کنند.

در ادامه این بیانیه رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی" و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب" معرفی و تصریح کرده است: موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است.

در این بیانیه آمده است: مردم سمنان هم‌نوا با ملت آگاه، هوشيار و مومن ايران اسلامي يك‌بار ديگر با حماسه‌آفريني و حضور پرشور در راهپيمايي یوم الله 22بهمن، مشت‌هاي محكم و گره‌خورده خود را بر استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهان خوار و رژيم غاصب اسرائيل كوبیده و حماسه‌اي ديگر را رقم خواهیم زد.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه؛ از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان سمنان برای حضور گسترده ، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت کرده است.

ارسال نظرات