صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
اقشار گوناگون بسیج و سپاه شهرستان اسفراین در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن ماه را صحنه نمایش وحدت و انسجام ملی ، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب وامام (ره) و شهیدان گرانقدر ،ولایت مداری و استکبار ستیزی دانست.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۳۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در بیانیه اقشار گوناگون بسیج و سپاه شهرستان اسفراین برای دعوت همگانی به حضور حماسی در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن آمده است:

حمد و ثنای بی کران خداوند علیمی را که علم و تقوا و جهاد را ملاک برتری فرزندان آدم بر هم قرار داد و  ما را به ولایت حکیم فرزانه ای که تجسم عینی این سه فضائل است بر میان امت های اسلامی متمایز کرد.

درود بی کران به محضر معمار کبیر انقلاب اسلامی که مظهر شکوه و نام آوری جمهوری اسلامی است که به گفته رهبر معظم انقلاب، این انقلبا بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نخواهد بود.

درود بر مدال آفرینان و چهره های ماندگار عزت، اقتدار و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، عرصه جهاد علمی و مدافعان حرم که با خون سرخ خویش نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا در جشن سی و هفت سالگی به درختی تنومند تبدیل شود که از گزند هر آب و طوفانی در امان است.

اینک دشمن که با آزمون و خطا تمام محورهای براندازی جمهوری اسلامی ایران را مورد سنجش قرار داده است، پروژه نفوذ را در دستور کار قرار داده چرا که از تمام مسیر ها و راه ها برای براندازی این نظام بر محور ولایت مداری، مردم داری و بصیرت ناامید است.

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است؛ به گونه‌ای که پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی نشانه‌های فرجام حذف مطلق گرایی و برتری امریکا، فروپاشی نظام تک قطبی و تسریع روند چند جانبه‌گرایی در نظام بین‌الملل را به واقعیت مسلم و گریز ناپذیر تاریخ معاصر تبدیل کرده است.

امروز فرصت به ثمر رسیدن مجاهدت های شهدا و ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده معظمشان است که همه در همراهی پایداری ملت ایران دوست و دشمن را به تحیر واداشته است.

با گذشت 37 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان مقتدر و منحصر به فرد انقلاب اسلامی که بر مبنای اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با اراده ولی فقیه و رهبری انقلاب تولید و با شاخصه "دفاع از مظلوم" و "ستیز با ظالم" در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است؛ برغم زنجیره‌ای از فتنه‌ها ، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام ، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را "تبعیت از ولایت فقیه"، "وحدت و مقاومت ملی " و "حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز انقلاب " است که موفقیت‌های حیرت انگیز انقلاب اسلامی تأثیرات شگرف خود در محیط بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است و جهان امروز خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت است، پویایی محور مقاومت، تحول در بیداری اسلامی و شکل گیری ارزشمند تمدن نوین بزرگ اسلامی همه و همه بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

با حضور با شکوه در راهپیمایی فجر 37 به شکرانه نعمت الهی انقلاب بار دیگر از اسناد جنایت اتم استکبار یعنی آمریکا رونمایی و اعلام بیرازی و نفرت می نماییم.

بار دیگر شکوه 22 بهمن همه را متحر خواهد کرد، حضور حماسی ملت در 22 بهمن معجزه ای دیگر خواهد شد تا بدخواهان و دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران امروز یک ایده ارزشمند است که برخاسته از متن ارزش های اسلامی است.

 

با ضرورت مراقبت و هوشمندی در قبال دشمن را بویژه در دوره تاریخی حاضر از ضرورت‌های حتمی و فراروی آحاد ملت ایران بویژه مدافعین انقلاب اسلامی، در شرایطی که جبهه دشمن بویژه آمریکای حیله‌گر و دغل باز در صدد است با همراهی برخی مرعوبان داخلی با بزک کردن چهره خود در عصر پسا‌برجام و عملیاتی ساختن راهبرد "نفوذ" با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه‌وار سست کردن اذهان نظام را دنبال نماید، برآحاد مردم اسفراین همگام با همه ملت فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن قدار را در این صحنه مأیوس کند.

با گرامیداشت یاد و خاطره جاودان امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده ، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تاکید می کنیم، تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله 22 بهمن را "فرصتی مبارک" برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نمایش توانمندی‌های سرشار خود به جبهه گسترده بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا دار را به آنان می دهد که با "لبیک به رهبری معظم" و "حضور حداکثری در انتخابات آینده" در هفتم اسفند ماه 94 روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد.

 

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین و اقشار گوناگون بسیج

ارسال نظرات