صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 11 June 2023
حضور پای صندوق‌های رای تداوم انقلاب ما را بیمه می‌کند و برای ما امید می‌آفریند و دشمنان را ناامید می‌سازد، این ملت با همه مشکلات 22 بهمن پر شورتر از گذشته آمدند،
کد خبر: ۸۶۳۸۱۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رای به خبرگان رای به ولایت فقیه است، گفت: ولایت فقیه پشتوانه عاشورایی و فاطمی دارد.


 آیت‌الله نورالله طبرسی  در دیدار مردمی با مردم شهر رویان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به اینکه رویان با داشتن ریشه تاریخی علوی، از تاریخ شیعی و انقلاب‌ها به‌ویژه انقلاب اسلامی آگاه است، اظهار کرد: انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاد، اما انقلاب اسلامی که به رهبری امام (ره) در ایران پایه‌گذاری و به ثمر رسید اکنون با رهبری مقام عظمای ولایت ادامه دارد.

وی افزود: در حالی که رژیم رسانه‌های مهم در اختیار داشت، اما امام راحل تنها رسانه‌اش منبر و عاشورا بود که توانست در آن خفقان پهلوی بر قدرت رسانه‌ای دیداری، شنیداری، مطبوعات و ... غلبه کند و منجر به پیروزی انقلاب شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب منطق و گفت‌وگو است، تصریح کرد: این انقلاب با محوریت دین و ولایت فقیه پایه‌گذاری شد، ریشه کرد، گسترش و تداوم یافت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ما می‌خواهند جوانان ما را از دین و ولایت جدا کنند، اما با همه تبلیغات رسانه‌ای، جوانان ما وقتی محرم می‌شود سر از مسجد و خیمه امام حسین (ع) سر در می‌آورند و دشمن از این حرکت جوانان ما نیز مات و مبهوت است.

وی زیارت عاشورا را شعار شیعه در مبارزه با کفر و الحاد دانست و افزود: این زمان، بنی‌امیه وجود ندارد اما راه بنی‌امیه توسط صهیونیست و اسلام آمریکایی ادامه دارد و تا این راه وجود دارد، مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیداری اسلامی به دلیل نداشتن ولی فقیه و رهبری واحد نتوانست به خوبی موفق شود، ادامه داد: ولایت فقیه پشتوانه عاشورایی و فاطمی دارد و توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی و اقتدار کنونی برساند.

امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات در پیش رو، تصریح کرد: آزمون بزرگی در پیش داریم، 37 سال انقلاب با 22 بهمن‌ها و روز قدس‌ها با صلابت گذشت، ملت ایران هر سال سربلندتر از آزمون عبور کرد و انتخابات در پیش رو هم آزمونی است که انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند.

طبرسی رای به خبرگان را رای به ولایت فقیه دانست و گفت: حضور پای صندوق‌های رای تداوم انقلاب ما را بیمه می‌کند و برای ما امید می‌آفریند و دشمنان را ناامید می‌سازد، این ملت با همه مشکلات 22 بهمن پر شورتر از گذشته آمدند، در هفتم اسفند هم با حضور حماسی دشمنان را انگشت به دهن می‌کنند.


ارسال نظرات