صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 03 August 2023
خطیب جمعه شهر الوند نقش روحانیّت در رهبری جامعه و مبارزه با آمریکا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دشمنان سعی دارند تا روحانیّون را وادار به جدایی از رهبری جامعه اسلامی نمایند
کد خبر: ۸۶۳۹۷۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر الوند به بیان شاخصه های تبلیغات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: نامزدهای محترم انتخابات باید مراقب باشند تا در تبلیغات خود، ارزشهای نظام را تخریب نکنند.

طهماسبی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: نامزدهای انتخابات باید برنامه های خود را ارائه داده و از بیان آمارهای غیرمنطقی، غیرواقعی  و تخریب یکدیگر خودداری کنند.

وی ادامه داد: طرفداران و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کمال صداقت و راستی سخن گفته و در بیان موضوعات غلو نکنند.

امام جمعه الوند ضمن تأکید بر حفظ وحدت در سال همدلی و همزبانی بیان داشت: نامزدهای محترم ورود به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دادن وعده های ناممکن خودداری نمایند، زیرا جمهوری اسلامی به گونه ایی پایه ریزی شده که هر بخش از نظام، اختیارات خاص خود را داشته و از امکانات محدودی برخوردار است.

طهماسبی عنوان کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری  باید از بالابردن سطح توقعات مردم اجتناب کنند، زیرا در این صورت مدیون مردم و نظام اسلامی خواهند شد.

این مقام مسئول در ادامه به تبیین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز پرداخت و اظهار داشت: حمله به شورای نگهبان از طرح های دیرین آمریکاست و آنها از دیرباز تا کنون به دنبال از بین بردن  این چشمان امین و بیدار نظام اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام طهماسبی اضافه کرد: در همه کشورهای دنیا سیستم نظارتی تعریف و فیلتری برای عبور از آن در نظر گرفته شده است که نمونه آن را می توان در شورای عالی قضایی آمریکا مشاهده کرد.

خطیب جمعه شهر الوند تصریح کرد: نظارت به معنای نظارت استصوابی است و در این صورت مؤثر خواهد بود، اما در غیر این صورت فقط به شکل نظاره تبدیل خواهد شد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مردم با انتخاب اصلح خود، به افرادی رأی بدهند که اصل نظام را قبول داشته و بتوانند خدمات بیشتری را به جامعه ارائه کنند.

وی فرا رسیدن روز روحانیّت و سالروز شهادت حجت الاسلام شهید محلاتی را گرامی داشت و یادآور شد:  شهید محلاتی از یاران کم نظیر امام خمینی(ره) و اولین گوینده صدای انقلاب اسلامی ایران بود.

امام جمعه شهر الوند نقش روحانیّت در رهبری جامعه و مبارزه با آمریکا را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: دشمنان سعی دارند تا روحانیّون را وادار به جدایی از رهبری جامعه اسلامی نمایند، اما جوانان و مردم جامعه روحانیّت را بدنه خدمتگذار به جامعه اسلامی  می دانند.

طهماسبی  ضمن تقدیر از حضور بی نظیر مردم شهر الوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم شهر الوند و شهرهای همجوار با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را  بر کتاب افتخارات خود افزودند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات