صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
برهان با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب چشم به حضور مردم در انتخابات و نتیجه این عرصه مهم سیاسی دوخته‌اند، گفت: این دو انتخابات در آینده کشور تاثیر بسیار مهمی دارد و مردم باید آگاهانه و به صورت پرشور پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۵۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعهمهریز افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف بزرگ دینی ، انقلابی و سیاسی در کشور ما محسوب می شود .

وی ادامه داد: بر آحاد ملت ایران است تا هفتم اسفندماه را به عنوان یک روز سرنوشت ساز در آینده این کشور خیلی جدی بگیرند و فعالانه و آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند .

امام جمعه مهریز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را یک رسالت مهم بیان کرده اند تصریح کرد: مردم باید ضمن حضور پرشور در پای صندوق های رای به کاندیدای اصلح رای دهند .

برهان گفت: رای دادن یعنی بیعت مجدد با خون های مطهر شهیدان ، بیعت با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و بیعت با امام امت (ره) و مقام معظم رهبری است .

امام جمعه مهریز گفت: باطن و اساس انتخابات در نظام مقدس ما بر اساس آموزه های دینی و ارزشی همان نشان دادن بینش و بصیرت ، هبستگی با رهبر و ولایت فقیه است .

برهان گفت: رای دادن و بیعت کردن در دین ما ریشه دارد یعنی همانطوریکه که مسلمانان با حضرت علی (ع) در غدیر بیعت کردند ملت ما هم در عرص کنونی با رهبر و مقتدای خود بیعت می کنند .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: این نظام مقدس ثمره خون شهیدان و حاصل سال های مجاهدت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، ایستادگی مردم در برابر دشمنان و ولایتمداری است .

برهان افزود: همواره در طول تاریخ بین جبهه حق و باطل درگیری وجود دارد و آینده و عزت کشور همه در گرو حمایت از جبهه حق و حضور جانانه در آن است .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: اگر در برخی کشورهای اسلامی علیرغم مبارزه به موفقیت و پیروزی نمی رسند را بخاطر محروم بودن آنها از ولایت و رهبری در راس نظام ذکر کرد .

برهان گفت: ملت ایران در 37 سال گذشته به برکت وجود رهبری و ولایت درراس نظام بر تمامی توطئه های مختلف دنیای استکباری پیروز شده و قطعا در اینده این راه روشن نیز به توفیق های بزرگتر خواهد رسید .

امام جمعه مهریز گفت: هر برگ رای همانند قطره های کوچکی است که وقتی بهم می رسند یک دریای بزرگ ایجاد می کنند لذا نباید رای دادن را دست کم گرفت و باید جدی و با هوشیاری در پای صندوق های اخذ رای حضور یافت .

برهان افزود: تمامی مردم باید بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری لبیگ گفته و با حضور آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای بلوغ و شعور سیاسی خود را در تداوم راه عزت آفرین نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند .

وی همچنین در ابتدای خطبه های نمازجمعه این شهر با قرائت آیات منتخب کلام وحی در خصوص شناخت راه حق و حقیقت و ایستادگی بر اصول و ارزش ها برای رسیدن به سعادت تاکید کرد .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: بر اساس نص صریح کلام وحی تمامی آرامش ها در ذکر و یاد خداست و باید همواره به دین ، ارزش ها و قرآن متوسل شد تا به سعادت دنیا و آخرت رسید .

برهان گفت: باید راه حق را شناخت ، در مسیر آن پافشاری کرد و با بصیرت و عزت تمامی موانع را با موفقیت پشت سر گذاشت.

ارسال نظرات