صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - 29 July 2023
مدیرعامل راه‌آهن بر ضرورت استفاده از تجربیات سایر کشورها برای تحول ساختار راه‌آهن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن پورسیدآقایی در مراسم امضای تفاهمنامه طرح تحول سازمانی راه‌آهن با شرکت DBI (آلمان) اظهار کرد: پروژه شبیه‌سازی راه‌آهن آلمان برای پیشرو بودن شبکه ریلی کشور لازم است. در زمینه تحول سازمانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شد که از تجربیات سایر کشورها استفاده شود که در این راستا با بررسی‌های صورت گرفته آلمان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس قرارداد تحول ساختار سازمانی،‌ فرآیندها، نرم‌افزار و... با شرکت راه آهن آلمان امضا شد.

محمودی مشاور مدیرعامل راه‌آهن نیز با بیان این‌که هر پروژه‌ بالای 2 سال در ایران محکوم به شکست است، گفت: پروژه‌های راه‌آهن را بر اساس سه مولفه ارزش، زمان و دشواری طبقه‌بندی کرده‌ایم.

وی بیان کرد:‌در بحث زمان پروژه‌های راه‌آهن را زیر دو سال تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم آنها را در موعد مقرر به پایان برسانیم.

ارسال نظرات