صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای سوریه و عراق حضور پر شور مردم در انتخابات ۷ اسفند را بعنوان یک مانور مکتوب در مشارکت سیاسی کشور دانست.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۳۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید مجتبی حسینی  دیشب در جمع بسیجیان و مردم ولایتمدار تربت حیدریه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح را پشتوانه انقلاب و نظام عنوان کرد و افزود: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس در مدت ۳۷ سال گذشته به شدت از انقلاب اسلامی ایران ضربه خورده و هر جا آتشی بر افروخته به جان خودش افتاده است و لذا این همان عزت و اقتدار نظام و ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

کاندید مجلس خبرگان رهبری، مهره‌چینی و مهندسی جبهه استکبار در انتخابات ایران را در راستای مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی دانست و گفت: نمایندگانی باید به مجلس بروند که با تهدید و تطمیع، میدان مبارزه با استکبار را خالی نکنند.

آیت الله حسینی گفت: جبهه استکبار از انقلاب اسلامی ایران به شدت آسیب دیده و امروز تمام توان خود را بسیج کرده تا با نفوذ در انتخابات از پیشرفت این تفکر در دنیا جلوگیری کند.

وی ادامه داد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ولایت فقیه و اتصال انقلاب به سلسله اولیا الله است و اگر ولایت فقیه در این کشور نبود، انقلاب اسلامی ایران هم مانند بسیاری از انقلاب های دنیا منحرف و نابود می شد.

حسینی یادآور شد: مردم ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه مدافع رهبری نظام هستند و نمونه بارز آن در فتنه ۸۸ بود که با یک اشاره رهبری و با حضور گسترده در حماسه ۹ دی، همه تُفاله های فتنه را در خیابانها جمع و آنها را به زباله دان تاریخ هدایت کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای سوریه و عراق به هدایت های حکیمانه امام (ره) و رهبری در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: موج های چپ و راست، توطئه های اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، تهدید و محاصره اقتصادی همه با مدیریت های هوشمندانه ولایت فقیه و انسجام و بصیرت مردم خنثی شده و به همین جهت این جایگاه حساس و خطیر مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

وی برجام و مسائل هسته ای را بهانه غربی ها برای مذاکره با ایران عنوان کرد و بیان داشت: مشکل اساسی غربی ها با انقلاب اسلامی ایران بر پایه عزت و استقلال این ملت است و اینکه ایران تاکنون توانسته بدون اتکا به جبهه استکبار پیشرفت کند و این پیشرفت را به سایر کشورها عرضه و آن‌ها را تشویق به استقلال طلبی و خروج از چنگال سلطه گران می کند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات ۷ اسفند بعنوان یک مانور مکتوب در مشارکت سیاسی کشور، نظام را بیمه و قوی می کند.

حسینی بر انتخاب افراد اصلح برای مجالس خبرگان و شورای اسلامی تاکید داشت و افزود: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که با کوچکترین تهدید و یا تطمیع دشمن میدان مبارزه با استکبار را خالی نکنند و با قدرت و عزتمندانه در برابر زیاده خواهان ایستادگی کنند.

گفتنی است؛ برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی ۱۰ نفر کاندید شدند.

ارسال نظرات