صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - 29 August 2023
فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اعزام بیش ۵۰۰ نفر در قالب ۱۱ اتوبوس از شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۸۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:محمد فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در حاشیه بدرقه کاروان های راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: کاروان راهیان نور شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان در شامگاه روز گذشته ۳ فروردین ماه با بدرقه مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۴ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰۰ برادران علاقه‌مند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

فروزنده با بیان اینکه مرحله دوم اعزام زائران به اردوهای راهیان نور ۷ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: در این دوره زائران خواهر به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ کاروان از شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران حاضر در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

این مسئول اردوهای راهیان نور را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور اعلام کرد و متذکر شد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور با حضور علاقه‌مندان از اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، محلات و برگزار شد.

فروزنده به استقبال خوب زائران از اردوهای راهیان نور اشاره کرد و متذکر شد: اردوهای راهیان نور با حضور روحانیون، طلاب، مداحان و راویان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده در هر دستگاه اتوبوس یک راوی و روحانی همراه زائران به مناطق عملیاتی اعزام شود، یادآور شد: راویان در اردوهای راهیان نور جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را به مردم نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می‌آموزند، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.

فروزنده در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طول اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، اروندکنار، دهلاویه، طلائیه و شلمچه برای زائران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات