صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام عزت، اقتدار و عظمت و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و در واقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ " هستند.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۲۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، 29 فروردین، روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است و این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از ایثارگری ها و افتخار آفرینی های ارتشیان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در کنار سایر نیروهای مسلح ایثارگری کرده و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده است.

روز 29 فروردین را باید روز اقتدار ملی و روز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در همه صحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌ها، اسلام و ایران نشان داده اند.

همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خویش با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح فرموده اند، تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه‌های معنوی دارد و هم «کارایی» دارد و در کشوری برخوردار از «استقلال سیاسی» عمل می‌کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با تمام عزت، اقتدار و عظمت و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع کره و در واقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ " هستند.

هدف متعالی و انگیزه الهی است که به ارتش ایران اسلامی، صلابت، قدرت و اقتدار بخشیده و آن را متمایز از ارتش های دنیا کرده و از سویی ارتشیان ما در دامن اسلام تربیت یافته و بزرگ شده اند و هدف آنهاحفظ کیان اسلام و اهتزاز پرچم قرآن و حفظ حریم ولایت مطلقه فقیه است.

فرماندهی شجاع و مدبر به عنوان فرماندهی معظم کل قو در رگ های ارتش ما جاری و تزریق شده است و نیروهای مسلح ما با وجود فرماندهی مقتدر، با صلابت، هوشیار به نام حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای(مدظله العالی) از هیچ چیز و هیچ کس واهمه ای نداریم.

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت یکی از بازوان قدرت این نظام مقدس بوده و نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در کنار پدافند هوایی ارتش، از مرزهای خاکی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

نیروهای مسلح ما اعم از زمینی، هوایی و دریایی مقتدرترین نیروهای نظامی در خاورمیانه هستند و هر کسی که نگاه کجی به کشور داشته باشد را نابودش می کنند و در این میان ملت قهرمان و غیور و ولایتمدار ایران اسلامی هیچ وقت به دشمنان باج نداده و ثابت کرده اند که تحت لوای ولایت فقیه، امنیت خود را در دنیا تامین کرده و خواب را بر دشمنان حرام می کنند.

ارسال نظرات