خبرهای داغ:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، مظهر اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی

ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام عزت، اقتدار و عظمت و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و در واقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ " هستند.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۲۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، 29 فروردین، روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است و این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از ایثارگری ها و افتخار آفرینی های ارتشیان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در کنار سایر نیروهای مسلح ایثارگری کرده و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده است.

روز 29 فروردین را باید روز اقتدار ملی و روز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در همه صحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری خود را در راه ارزش‌ها، اسلام و ایران نشان داده اند.

همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خویش با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح فرموده اند، تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه‌های معنوی دارد و هم «کارایی» دارد و در کشوری برخوردار از «استقلال سیاسی» عمل می‌کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز با تمام عزت، اقتدار و عظمت و در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی از ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع کره و در واقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه "وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ " هستند.

هدف متعالی و انگیزه الهی است که به ارتش ایران اسلامی، صلابت، قدرت و اقتدار بخشیده و آن را متمایز از ارتش های دنیا کرده و از سویی ارتشیان ما در دامن اسلام تربیت یافته و بزرگ شده اند و هدف آنهاحفظ کیان اسلام و اهتزاز پرچم قرآن و حفظ حریم ولایت مطلقه فقیه است.

فرماندهی شجاع و مدبر به عنوان فرماندهی معظم کل قو در رگ های ارتش ما جاری و تزریق شده است و نیروهای مسلح ما با وجود فرماندهی مقتدر، با صلابت، هوشیار به نام حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای(مدظله العالی) از هیچ چیز و هیچ کس واهمه ای نداریم.

ارتش مقتدر جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت یکی از بازوان قدرت این نظام مقدس بوده و نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در کنار پدافند هوایی ارتش، از مرزهای خاکی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

نیروهای مسلح ما اعم از زمینی، هوایی و دریایی مقتدرترین نیروهای نظامی در خاورمیانه هستند و هر کسی که نگاه کجی به کشور داشته باشد را نابودش می کنند و در این میان ملت قهرمان و غیور و ولایتمدار ایران اسلامی هیچ وقت به دشمنان باج نداده و ثابت کرده اند که تحت لوای ولایت فقیه، امنیت خود را در دنیا تامین کرده و خواب را بر دشمنان حرام می کنند.

ارسال نظرات