صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 30 June 2023
معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: جنگ اقتصادي ما اگر درست دفاع نشود و به موقع مسئولان و مردم اقدام و عمل نداشته باشند؛‌ باعث ضربه شديد به توليدات داخلي كشور خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۱۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
علي خالقيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: آمريكا به كمك ايادي استكباري خود انگليس و صهيونيسم غاصب براي تغيير نظام مقدس جمهوري اسلامي سه راهبرد اساسي ايران هراسي و به طبع آن شيعه هراسي،‌تحريم و فشار بر ايران و پروژه نفوذ را در منطقه غرب آسيا پيگيري و برنامه ريزي كرده است.

وي افزود: امروز سياست آمريكا در تقابل با ايران اسلامي سرنگوني حكومت اسلامي و براندازي بالفعل نيست؛‌بلكه هدف اصلي آنها تغيير رفتار در مردم و حكومت اسلامي بوده تا انقلاب اسلامي فقط در حد يك نام باقي بماند ولي اصول انقلاب از بين برود؛ اين براندازي آرام با حمله دشمن به فرهنگ و اقتصاد اسلامي ما چندين سال است كه شروع شده است.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان اظهار داشت: در تهاجم فرهنگي استكبار جهاني تغيير باورها و اعتقادهاي يك كشور مدنظرش بوده؛ بنابراين با ارائه نامحسوس و نفوذ فرهنگ غربي مردم سبك زندگي اسلامي را به آرامي طي چند سال به فراموشي سپرده و ‌آلوده سبك هاي زندگي غربي مي شوند و رفتار مردم دستخوش تغيير خواهد شد.

خالقيان با بيان اينكه يكي ديگر از هجوهاي اصلي دشمن حمله به اقتصاد كشورمان است، بيان داشت: پروژه تحريم ها چندسالي است كه به شدت اقتصاد ما را تحت فشار قرار داده است.

راهبرد آمريكا شكستن تاب آوري اقتصاد، ايجاد تورم شديد و نارضايتي مردم است

وي گفت: راهبرد آمريكا شكستن تاب آوري اقتصاد و در نهايت ايجاد تورم شديد و نارضايتي مردم است تا به صورت ناخواسته مردم به نظام فشار آورند كه ديگر مقاومت و ايستادگي كافي است؛ پس اينطور در باورها تحميل كنند كه زمان فقط زمان مذاكره و تسليم شدن است.

‌ معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: جنگ اقتصادي ما اگر درست دفاع نشود و به موقع مسئولان و مردم عزيز اقدام و عمل نداشته باشند؛‌ باعث ضربه شديد به توليدات داخلي كشور خواهد شد كه در نهايت باعث تغيير رفتار در مردم و تغيير اصول انقلاب اسلامي خواهد شد.

خالقيان با تأكيد بر اينكه امروز وظيفه سنگيني بر دوش همگي آحاد مردم و دولتمردان است؛ اذعان داشت: مردم بايد از توليدات داخلي با خريد از آنها حمايت كنند و اعتقاد داشته باشند كه تحريم هاي دشمن امروز نعمت است و اين نعمت فراوان با تدبير دولت و حمايت ملت به استقلال كشور و تبديل ايران اسلامي به قطب بزرگ اقتصادي خواهد شد.

وي تأكيد كرد: دولت بايد امروز اقتصاد مقاومتي را اجرا كرده و توليد را حمايت كند و با قطع وابستگي اقتصاد به نفت به سوي كارگاه هاي توليدي كوچك و زودبازده حركت كند؛‌ بنابراين بايد همگي ضمن بهينه مصرف كردن كالاها و افزايش بهره وري توليد فقط كالاي ايراني خريداري كنيم ، يعني نان و پنير خود را بخوريم و روي پاي خود بايستيم.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان اظهار داشت: ديگر سالهاي شعار، همايش و سخنراني هاي اقتصاد مقاومتي به پايان رسيده است به دستور رهبر معظم انقلاب امسال سال اقدام و عمل است.

خالقيان با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي گفتن «نه» به خريد خارجي است،‌خاطرنشان كرد: اين را بايد بدانيم اقتصاد مقاومتي رياضت كشي و فشار به سفره مردم نيست؛ بلكه اقتصاد مقاومتي يعني طوري برنامه ريزي و خريد كنيم كه سفره ايراني پر از توليدات ايراني باشد.

وي گفت:‌ بايد با ارتقاي دانش و علم در جامعه در همه زمينه ها به خودكفايي توليد برسيم تا شعار اول انقلاب؛ استقلال، آزادي،‌جمهوري اسلامي كامل محقق گردد.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان افزود: ما در زمينه هاي مختلف از قبيل حمل و نقل هوايي، ريلي، بهداشت و دارو و لوازم خانگي و مواد غذايي و هزاران كالاي ديگر وابسته نبوده؛ بلكه بزرگترين صادركننده در دنيا باشيم؛ پس بايد دست به دست هم بدهيم تا ميهن خود را كنيم آباد.

ارسال نظرات