صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
با گسترش همکاری پست در بازار الکترونیک کتاب و محصولات فرهنگی شاهد رشد روزافزون فرهنگ کتابخوانی به ویژه در نسل جوان کشور باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۵۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت "کتاب بین" از شرکت های فعال در ارایه خدمات پستی گفت: بهبود روند عرضه کتاب از سوی ناشرین و رونق بازار این محصول فرهنگی حاصل همکاری پست و شرکت "کتاب بین" است.

ملک محمدی افزود: شرکت "کتاب بین" در سال 1390 فعالیت رسمی خود را با هدف توزیع متمرکز فروش کتاب و محصولات کمک آموزشی از طریق بستر اینترنت با مجوز تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی وزارت صنعت،معدن و تجارت آغاز نمود.

وی با بیان این که گسترش کسب و کار و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اهداف شرکت"کتاب بین" است اظهار داشت: در همین ارتباط به منظور سرعت بخشی و بهبود روند توزیع این شرکت با همکاری پست فعالیت های خود را توسعه بخشید.

مدیرعامل "کتاب بین"با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین شرکت پست و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعمال تخفیف های ویژه برای تمامی ناشران و فعالان عرصه نشر کشور اظهار داشت: این رویداد فرهنگی موجب گردید تا این شرکت سامانه پست اینترنتی و بازار الکترونیک کتاب به نشانی www.ketab.ir را راه اندازی نماید تا فعالان این حوزه به راحتی بتوانند از این تخفیف ها استفاده نمایند.

ملک محمدی ر ادامه خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه نوید خوشی برای بازار کتاب و نشر بود که توانست شرکت "کتاب بین" در مدت کوتاهی پس از راه اندازی این سامانه ترافیک پستی قابل توجهی از ناشران را جذب نماید.

وی درخصوص نحوه فعالیت شرکت "کتاب بین" و ایجاد طرح فروش اینترنتی کتاب ویژه ناشران گفت: این شرکت در راستای سهولت ورود ناشران و کتاب فروشی ها به فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی و همچنین ایجاد بستر فروش ارزان و اسان کتاب برای هموطنان با همکاری شرکت پست اقدام به راه اندازی سامانه فروشگاه ساز اینترنتی نموده است که به ناشران این امکان را می دهد تا به راحتی و حداقل هزینه به این بازار جدید ورود نمایند.

مدیرعامل کتاب بین درخصوص طرح "ویترین" گفت: در این طرح ویترینی از کتاب های هر ناشر برای خریداران در هر نقطه کشور از طریق بستر وب در سایتwww.ketab.ir گشوده می شود و خریداران کتاب می توانند مستقیما از ناشران کتاب خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ویترین هر ناشر به فروشگاهی اینترنتی با مجموعه ای از امکانات نظیر دفتر مجازی پست و خدمات ویژه ارزان و راحت پستی متصل است که تمامی نیازهای ناشر را در فضای مجازی تامین می نماید.

ملک محمدی ادامه داد: براساس توافق صورت گرفته با پست،این سامانه مستقیما به شبکه پستی متصل بوده و هزینه های پستی به صورت آنلاین محاسبه و به خریدار اطلاع داده می شود .

وی با اشاره به این که تمامی هزینه های پستی ناشران با 40 درصد تخفیف محاسبه می شود عنوان کرد: تمامی مرسولات پستی ناشران و کتاب فروشان به صورت رایگان توسط پست از محل فروشگاه در سراسر کشور جمع آوری و ارسال می شود.

ملک محمدی مزایای این همکاری و خدمات و امکانات شبکه پستی را قابل توجه دانست و گفت: عرضه کتاب از طریق سامانه های تجارت الکترونیک "کتاب بین" بهره وری بیشتر، هزینه کمتر و سود بیشتر برای ناشر و خرید آسان، راحت و لذت بخش کتاب از هر نقطه کشور برای خریدار را موجب می گردد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با گسترش همکاری پست در بازار الکترونیک کتاب و محصولات فرهنگی شاهد رشد روزافزون فرهنگ کتابخوانی به ویژه در نسل جوان کشور باشیم.

ارسال نظرات