صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - 09 December 2023
فرمانده سپاه ناحیه مه ولات گفت: عصبانیت دشمنان نظام از سپاه پاسداران ناشی از خدشه ناپذیری این نهاد در پاسداری از انقلاب و مقابله با توطئه‌های آنان است.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۶۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم ضمن عرض تبريك اعياد شعبانیه، به‌ویژه تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: نام‌گذاری سوم شعبان سالروز خجسته میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی امام راحل به‌عنوان روز پاسدار بسیار پرمعنی و نشانگر پیوند عمیق این نهاد انقلابی و نهضت عاشورای حسینی است.

وی افزود: همانگونه که امام حسین (ع) و یاران ایشان برای حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و نهادینه کردن آن ارزشها در جامعه اسلامی و بین مسلمانان قیام کردند و به پیکار با ستمگران زمان پرداختند و در این راه به شهادت رسیدند، پاسداران ایران اسلامی نیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی در راه دفاع از وطن و صیانت و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی حضوری به موقع و فداکارانه داشته اند.

این مقام مسئول با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود کشور نبود»، یادآور شد: سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها و شرارت ها روبرو بود؛ در آغاز پیروزی انقلاب، ابرقدرتها به دنبال از دست دادن منافع بی شماری که از چپاول ذخایر کشور ایران به دست می آوردند با تجهیز و حمایت از گروه‌های مزدور داخلی می خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درون متلاشی کنند، اما سپاه پاسداران در کنار نهادهای انقلابی دیگر با برخورد با ترورها و آشوب ها و با کشف و انهدام خانه های تیمی منافقان نقش مهمی در سرکوب گروهک ها ایفا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات خاطرنشان کرد: حضور موثر سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی ۸ ساله، تلاش در عرصه بازسازی و سازندگی کشور پس از دفاع مقدس، طراحی و ساخت تسلیحات پیشرفته و دستیابی به سامانه های نوین نظامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون کشور بویژه عرصه فرهنگی و جنگ نرم بخش های دیگری از رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سالها محسوب می شود.

وی به مهم ترین شاخصه های سپاه و ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دین داری، مردمی بودن، ولایت مداری، ایثار و شهادت طلبی، خلوص معنوی و بصیرت سیاسی از برجسته ترین ویژگی های پاسداران است.

سرهنگ پاسدار مکاری مقدم به تبیین علل پروژه سپاه هراسی و هجمه های گسترده رسانه ای استکبار جهانی علیه این سازمان پرداخت و اظهار کرد: عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان نظام جمهور اسلامی از سپاه پاسداران و اعمال تحریم های گوناگون علیه آن ناشی از موفقیت‌های بی نظیر و خدشه ناپذیر سپاه در پاسداری از انقلاب و سربلندی در برابر نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضد‌ایرانی و ضد انقلابی آنان می‌باشد.

وی عنوان کرد: پاسداران در صیانت از انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای دارند و همواره چه در عرصه های نظامی و چه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی این نقش خود را به نحو احسن انجام داده اند.

ارسال نظرات