صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 13 August 2023
برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خانواده‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیل در کنار عموم مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۶۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مراسم جشن «علمداران ایثار» با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: تجلیل از جانبازان و ایثارگران چهره مردمی به خود گرفته است.

علی کاظمی افزود: برنامه‌های تجلیل از ایثارگران و جانبازان چهره مردمی به خود گرفته است که در همه برنامه‌های محلی و برنامه‌های برگزار شده در مناسبت‌های گوناگون و نیز هیأت‌های مذهبی اقدامات خوبی در راستای بزرگداشت مقام جانباز و ایثارگر به عمل می‌آورند.

وی با اشاره به وجود تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تصریح کرد: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی باید خانواده‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیل در کنار عموم مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان لزوم همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای رسیدگی به مسائل و مشکلات رزمندگان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: با ایثارگری و شهامت‌های این رزمندگان است که در حال حاضر در آرامش و امنیت به سر می‌بریم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت سالروز شهدا در استان زنجان عنوان کرد: در روز 22 اسفند با برگزاری مراسمی ویژه در راستای بزرگداشت مقام شهید مراسمی در زنجان برگزار شد.

کاظمی به برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ جانبازان و ایثارگران در زنجان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با برگزاری مراسم‌ مختلف در مناسب‌های گوناگون در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز بزرگداشت جانبازان و ایثارگران اقدام شود.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف برای خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: اعزام به مناطق جنگی و زیارتی، دیدار چهره به چهره و رسیدگی به مسائل و مشکلات این خانواده‌ها از جمله اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به دیدار خانواده‌های شهید، جانباز و ایثارگر با نماینده ولی‌فقیه استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این دیدار هر یک از خانواده‌های شهید و ایثارگران و جانبازان باری دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به لزوم برطرف کردن مشکلات رزمندگان و خانواده‌های شهدا گفت: مرکز ارتباطات مردمی بنیاد شهید در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهید، جانبازان و ایثارگران وسیله ارتباط تلفنی را فراهم کرده است که آنان می‌توانند با شماره‌گیری 1616 در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات خود با مسؤولان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

کاظمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اشتغال خانواده‌های شهید، جانباز و ایثارگر در استان زنجان عنوان کرد: در این راستا پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیان کرد: هر یک از دستگاه‌های استان زنجان باید با برگزاری مراسم گوناگون در راستای بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مراسم علمداران ایثار به مناسبت روز جانباز با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان نیز از سلسله برنامه‌های برگزار شده در راستای بزرگداشت مقام رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به شمار می‌رود.

ارسال نظرات