صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10 June 2023
سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش "عشایر ، ‌مرزداران و حافظان هویت" استان آذربایجان غربی :عشایر ذخایر پایان ناپذیر برای حفظ مرزهای کشورمان و ارزش های دینی و ملی ایران اسلامی هستند و همه ی اقوام ایرانی در کنارهم تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مدافع واقعی انقلاب می باشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۵۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش عشایر،‌ مرزداران و حافظان هویت که به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج عشایری در پادگان حیدرلوی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ما افتخار این را داریم که هر ساله چندین برنامه برای عشایر برنامه ریزی و اجرا می کنیم.

وی افزود: انسجام عشایر در کشور عزیزمان ایران اسلامی در سایه ی ایجاد امنیت پایدار مردمی به معنای حقیقی کلمه بی نظیر و زیباست.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه عشایر یک پیوند همیشگی با نظام و رهبری داشته و دارند، گفت: همیشه در تمام صحنه های حساس کشور حضور پررنگ این عزیزان تاریخ ساز بوده است و از این رو برای اینکه هر ساله تجلیل و تکریمی نسبت به عشایر داشته باشیم ، این مراسمات برگزار می شود و تمام تلاشمان بر این است که یکپارچگی و وحدت عشایر روز به روز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه عشایر ذخایر پایان ناپذیر برای حفظ مرزهای کشور پر اقتدار ایران اسلامی و ارزش های دینی و ملی هستند، تاکید کرد: این مردمان عزیز، مومن ،‌ با اخلاص و وفادار با عنایت الهی در کنار هم تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه حفظ و صیانت از خطوط مرزی و آرمان های انقلاب اسلامی بی ادعا جانفشانی می کنند.

وی استقبال از مراسم برگزار شده را بسیار خوب توصیف کرد و در ادامه گفت : میهمانان ما از سراسر استان از ماکو گرفته تا مرزهای سردشت آمده اند که این موضوع بسیار خوشحال کننده است و ما بر خود وظیفه می دانیم که از این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

سردار خرّم در توصیه ای به جوانان کُرد تصریح کرد: جوانان کُرد باید همانند بزرگان و تبار خودشان از این کشور و از این مرزها با شایستگی تمام حفاظت کنند.

وی یادآور شد: جوانان ما امروز مسئولیت بزرگی دارند ، علت آن هم اهداف دشمن است، دشمنان به دنبال جدا کردن جوانان از تعلقات ملی و دینی خود می باشند.

سردار خرّم عنوان کرد:در شرایط فعلی کشور و منطقه باید این شرایط به خوبی درک شود که الحمدالله می بینیم جوانان کشور و به ویژه جوانان کُرد دارای شعور بالای سیاسی هستند و همواره با بینش بالای خود در میادین مختلف حضوری فعال دارند .

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد : جوانان باید از گذشته ی پدران خودشان درس بگیرند و از زحمات و تلاش آن بزرگان برای آبادانی و حفظ این کشور برای خود راه روشنی ترسیم کنند و راه پدران خود را ادامه دهند.

ارسال نظرات