صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 09 August 2023
بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت گواهینامه 10004 ISO (استاندارد بین المللی سنجش رضایت مشتریان) از شرکت "LL- C Certification" کشور جمهوری چک و شرکت "ICB Quality" از کشور ایتالیا شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۱۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، منصور شیخ الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه مشتریان بزرگترین سرمایه بانک به شمار می روند در این رابطه گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف آگاهی از نظرات و انتقادات سپرده گذاران اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود نمود که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده طرح های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده سازی نمود.

وی افزود: پس از انجام سیر مراحل نظر سنجی های صورت گرفته، با تحلیل داده های آماری، نقاط قابل بهبود شناسایی و خواسته های سپرده گذاران احصاء گردید و با همکاری سایر معاونت ها برنامه های مختلفی در راستای مرتفع شدن نیاز مشتریان و افزایش رضایتمندی آن ها در دستور کار بانک قرار گرفت و وارد فاز اجرایی شد.

شیخ الاسلامی در ادامه اظهار داشت: این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه کارهای بهبود، مدون سازی اطلاعات، استاندارد سازی دستورالعمل ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت "LL- C Certification" و "ICB Quality" کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک خاطر نشان کرد: این اداره کل در سال جاری نیز طرح های سنجش رضایت مشتریان در بخش های مختلف از جمله سنجش مهارت ها و کدهای رفتاری کارکنان، سنجش سهم ذهنی و عاطفی برند بانک مهر اقتصاد (افکارسنجی) و سنجش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد را در دستور کار دارد.
ارسال نظرات