صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین بر جلب مشارکت‎های مردمی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌وری موقوفات، تکمیل و احداث مساجد و بازسازی، مدیریت و اداره بقاع متبرکه به عنوان یک سیاست تأکید می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۱۵۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در جلسه شورای برنامه‌ریزی عملیاتی سال 95 قرارگاه نور که صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، گفت: اجرای امینانه نیات واقفان در استان باید به نحو احسن صورت گیرد.

وی بر جذب حداکثری اعتبارات دولتی استانی از ردیف و فصول ممکن به منظور کاهش و به حداقل رساندن استفاده از محل منابع موقوفات و بقاع متبرکه برای هزینههای جاری استان قزوین به عنوان یک اصل مهم تأکید کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص لازم است تعامل و هماهنگی لازم با استانداران به عمل آید تا اعتبارات استانی جذب شود و در راستای تقویت برنامه عمران و آبادانی بقاع متبرکه، جذب حداکثری منابع تملک و دارایی‌های استانی و غیره در اولویت پیگیریها و هماهنگیهای استانی قرار گیرد.

نوروزی تصریح کرد: بر جلب مشارکتهای مردمی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌وری موقوفات، تکمیل و احداث مساجد و بازسازی، مدیریت و اداره بقاع متبرکه به عنوان یک سیاست تأکید می‌شود و لازم است برای تحقق حداقل اعتبار طرح مودت سال جاری استان قزوین براساس شرایط و اقتضائات محلی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی اجرایی تهیه و به طور مستمر پیگیری و رصد شود.

وی با اشاره به دستورات اجرایی شورای برنامه‌ریزی عملیاتی سال 95 قرارگاه نور تصریح کرد: ادارات کل استان‌ها، کمیت و اعتبار برنامه‌هایی که مختص ستاد اداره‌کل قزوین، براساس سهم هر استان بوده و از سوی رده‌های تخصصی تعیین شده را سریعاً در سامانه جامع ثبت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: پس از تصویب نهایی برنامه‌ها در سامانه جامع، برنامه‌های مذکور برای ستاد سازمان، ادارات کل استان‌ها، ادارات اجرایی شهرستان‌ها و دفاتر نمایندگی، موقوفات و بقاع متبرکه ملاک ارزیابی و پایش بوده و گزارش و ارزیابی‌های عملکرد ماهانه بر مبنای آن تهیه می‌شود.

نوروزی ادامه داد: طبق این دستورالعمل ادارات کل استان‌ها موظف هستند تمام منابع درآمدی خود را اعم از عواید موقوفات، نذور و عواید بقاع متبرکه، اعتبارات ردیف دولتی، سود سپرده و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که به صورت مجزا از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای هر استان ارسال می‌شود را به صورت یکپارچه برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دریافت گزارش عملکرد برنامه‌محور به عنوان یک اصل مهم مورد توجه و تأکید است که بر این اساس گزارش عملکرد برنامه سال 95، طی 12 نوبت در سامانه جامع ثبت و تأیید شده و گزارش یکپارچه سال جاری نیز باید حداکثر تا 20 فروردین‌ماه سال 96 تهیه و به سازمان مرکزی ارسال شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: در خصوص اجرای نیات در قالب طرحهای سراسری، برابر شیوه‌نامه ابلاغی باید نهایت تعامل و همکاری با مبادی ذی‌ربط در سازمان اوقاف و امور خیریه به عمل آید.

ارسال نظرات