صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 18 September 2023
فرمانده سپاه تنگستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
فرمانده سپاه تنگستان گفت: اگر ملاک حرکت انقلابی ملت ایران حرکت بر مدار کلام و سفارشات امام راحل است پس باید امریکا را آنچه هست معرفی کنیم و بدانیم که حكومتهای‌ شیطانی‌ و دیكتاتوری هیچ گاه قابل اصلاح و اعتماد نیستند.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۴۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: امام راحل همواره بر پایه گذاری اسلام بر مبنای تفکر انقلابی تاکید داشتند و پر واضح است که اسلام امریکایی زاده فکر شوم استکبار جهانی است تا ایران اسلامی که حرکتش از ابتدا بر گرفته از اسلامی انقلابی و علیه نظام سلطه بوده است را منحرف نماید.

وی تصریح کرد: امروز باید همه ما ایدئولوژی‌ انقلاب‌ ایران‌ که از کلام گهر بار امام‌ راحل شکل‌گرفته است را به دنیا آنگونه که باید تعریف کنیم و نگذاریم نگاه عده ای تعریفی غیر از خواسته آن امام بزرگوار را منتشر کند.

ملاکی خاطر نشان کرد: در نگاه امام ملت قهرمان این مفتخر به دشمنی با کسانی است كه‌ دشمنان‌ خدای‌ بزرگ‌ و قرآن‌ كریم‌ و اسلام‌ عزیزند، و آنها را درندگانی‌ نامیدند كه‌ از هیچ‌ جنایت‌ و خیانتی‌ برای‌ مقاصد شوم‌ جنایتكارانة‌ خود دست‌ نمی‌كشند و برای‌ رسیدن‌ به‌ ریاست‌ و مطامع‌ پست‌ خود دوست‌ و دشمن‌ را نمی‌شناسند.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: امام خمینی(ره) بارها در سخنان خود تأکید کرده اند که «اگر به من بگویید که آمریکایی ها مسلمان شده و دست دوستی را به سوی ما بلند کرده اند، من باز هم این را قبول نمی کنم؛ چرا که آمریکا هیچ گاه قابل اصلاح نبوده و هیچ گاه نیز نخواهد بود»؛ که این مسأله امروز باید سرلوحه حرکت سیاست خارجی دولتمردان ما بایستی باشد.

وی تاکید کرد: امام به خوبی امریکای جهانخوار را شناخته بود و در سیاست خارجی خود استکبار ستیزی و مقابله با امریکا را در اولویت قرار داده و همواره در کلام و بیان خود از امریکا به عنوان شیطان بزرگی نام می برد که هرگز قابل اعتماد نخواهد بود و سیاست جنایتکارانه خود را همواره ادامه خواهد داد.

ملاکی گفت: امام بزرگوار ما معتقد بودند که جامعه روحانیت نباید از مسائل‌ جامعه‌ كناربکشند و بی‌تفاوت‌ باشند چرا كه‌ تاریخ گواه است هر گاه دست‌ سیاست‌بازان‌ پیرو شرق‌ و غرب بر کشور احاطه شود ‌ روحانیون‌ را از صحنه‌ خارج‌ كرده و روحانیون‌ نیز بازی‌ سیاست‌بازان‌ را خورده‌ و دخالت‌ در امور كشور و مسلمین‌ را خارج‌ از مقام‌ خود انگاشتند و صحنه‌ را به‌ دست‌ غربزدگان‌ سپردند؛ و به‌ سر مشروطیت‌ و قانون‌ اساسی‌ و كشور و اسلام‌ آن‌ آوردند كه‌ جبرانش‌ احتیاج‌ به‌ زمان‌ طولانی‌ دارد.

وی افزود: از دیدگاه امام بزرگوار ما اسلام‌ و حكومت‌ اسلامی‌ پدیدة‌ الهی‌ است‌ كه‌ با به‌ كار بستن‌ آن‌ سعادت‌ فرزندان‌ خود را در دنیا و آخرت‌ به‌ بالاترین‌ وجه‌ تأمین‌ می‌كند و قدرت‌ آن‌ دارد كه‌ قلم‌ سرخ‌ بر ستمگریها و چپاولگریها و فسادها و تجاوزها بكشد و انسانها را به‌ كمال‌ مطلوب‌ خود برساند.

ارسال نظرات