صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - 25 December 2023
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به تبیین عملکردهای معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین پرداخت.
کد خبر: ۸۶۸۶۰۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدکشاورز معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین جزو کمیته‌های شورای هماهنگی اطلاع رسانی و در سپاه با عنوان دبیر خانه ستاد گرامیداشت ارتحال امام(ره) فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با هدف گرامیداشت یاد، نام و اندیشه های ماندگار و ناب امام عظیم الشأنمان و حضور حماسی، وحدت آفرین و با معرفت مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و تجلی عمق بصیرت و آمادگی برای هرگونه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی ، دستورالعمل فرهنگی تبلیغی گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)و آغاز بیست و هشتمین سالگرد زعامت و ولایت حضرت امام خامنه ای(حفظه ا...) را جهت اجرا به کلیه رده های بسیج ارسال نموده است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین عنوان کرد: انتظار است تمامی مسئولین محترم با استعانت از خداوند منان و با مدیریت و روحیه جهادی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها برای هرچه با شکوه تر و درخور شأن برگزار شدن برنامه ها استفاده نمایند .

کشاورز یادآور شد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در مراسم بیست و ششمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : امام بنیانگذار یک مکتب فکری و سیاسی و اجتماعی است . ملت ایران این مکتب را، این راه را ، این نقشه را پذیرفت و در آن مشغول حرکت شد. اگر ملت ایران بخواهد به آن هدف برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد ، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد ، اصول او را درست بشناسد. نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیت امام ، تحریف راه امام ، منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است .

این مقام مسئول تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه  استان قزوین همراه با دیگر نهادها و سازمان های فرهنگی استان ، نسبت به تولید محصولات فرهنگی مناسب جهت تبیین اندیشه، دیدگاه ها و گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به جهت آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطرات بنیان گذار جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) اقداماتی انجام داده است .

وی ابراز کرد: تهیه و چاپ 8000 نسخه بروشور با عنوان « خط امام » ، طراحی و چاپ 2500 عدد پوستر « امام و استکبارستیزی » ، چاپ و نصب بنر در 1300 متر از تابلو های تبلیغاتی سطح استان ، طراحی و برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با عنوان « حج خونین » با موضوع پیام حضرت امام (ره) به مناسبت سالگرد حج خونین و پذیرش قطعنامه 598 ، ایجاد کانال تلگرامی با نام « امام بزرگوار ما » (telegram.me/hadid110) جهت تولید و انتشار محتوای مناسب و به روز ، ارسال پیامک به صورت روزانه ، تهیه و توزیع بنرهای جلوی اتوبوس با همکاری شهرداری ، توزیع جزوه مسابقه وصیت نامه امام (ره) با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، و ... از نمونه کارهای معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان است .

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین در خاتمه بیان داشت: با توجه به اینکه از سال آینده مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) مقارن با ماه مبارک رمضان خواهد شد و از استان اعزام کاروان نخواهیم داشت ، از عموم مردم بخصوص جوانان عزیز دعوت می کنم فرصت امسال را مغتنم شمرده و با حضور چشمگیر و همراه با بصیرت خود با نایب آقا امام زمان (عج) و رهبر شجاع و آگاه و ناخدای فرزانه کشتی اتقلاب بیعت مجدد نمایند .


1002/پ30/ب
ارسال نظرات