صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
اکران فیلم های پرمحتوا و ارزشی یکی از برنامه های اولویت دار است که با پخش نمایش فیلم های ارزشمند سینمایی، بتوانیم به مقابله با اهداف شبکه های اجتماعی مخرب برویم و در این زمینه سینما می تواند به قرارگاه فرهنگی مقابله با آسیب های اجتماعی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۰۰۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، جهانگیر نیکخواه در جلسه ایی که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد اظهار داشت: سینما یکی از دغدغه های چندین ساله جوانان خلخال بود که با همت و تلاش مسئولین اجرایی در مهرماه سال قبل به بهره برداری رسید و در این زمینه باید با اکران فیلم های سینمایی ارزشی بتوانیم جایگاه واقعی سینمای انقلابی را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: جذب مخاطب یکی از برنامه های مهم کوتاه مدت مدیریت این سینما به شمار می رود و در این زمینه سعی داریم برای معرفی سینما خلخال، با برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی هنری در زمینه های مختلف برنامه ریزی کنیم.

رئیس سینما فرهنگ خلخال افزود: اکران فیلم های پرمحتوا و ارزشی یکی از برنامه های اولویت دار است که با پخش نمایش فیلم های ارزشمند سینمایی، بتوانیم به مقابله با اهداف شبکه های اجتماعی مخرب برویم و در این زمینه سینما می تواند به قرارگاه فرهنگی مقابله با آسیب های اجتماعی تبدیل شود.

نیکخواه بیان داشت: غرب با طراحی و ایجاد شبکه های مختلف تخریبی، سعی دارد اهداف جوانان را مورد هدف قرار دهد و از این رو سعی می کنیم با اکران فیلم های سینمایی در سئانس های مختلف، ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، به جذب مخاطب ثابت دست یابیم و انتظار داریم که خانواده ها با انتخاب سینما و فعالیت های فرهنگی و هنری، همواره مشوق فرزندان خود در استقبال از اینگونه برنامه ها در طول سال باشند.

رئیس سینما خلخال تصریح کرد: جهت توسعه فرهنگی در سال جدید، اقدام و عمل ضروری است و در این حوزه ضمن شناسایی هنرمندان متعهد و تقویت تفکر هنری در راستای هنر انقلاب، و با راه اندازی قرارگاه فرهنگی در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ضمن تقویت هنر، مانع نفوذ فرهنگی غرب شده و از این طریق می توانیم به اهداف بلند مدت خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: با ارتقای سطح آموزشهای هنری و اجرای کلاس های متنوع و برگزاری نقد فیلم های در حال اکران، می توانیم ضمن دست یابی به طرح جامع فرهنگی، و بهره گیری از صاحب نظران و هنرمندان پیشکسوت، به مقابله با نفوذ دشمن در عرصه های مختلف هنری باشیم و در این زمینه به طرح تحکیم تعالی بنیان خانواده گام برداریم.

نیکخواه اظهار کرد: سینما فرهنگ خلخال با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال با اکران فیلم ارزشمند محمد رسول الله(ص) به صورت رسمی افتتاح شد و این سینما با درجه 2 کشوری، با ظرفیت 374 نفر در هر سئانس، با آخرین تکنولوژی صوت و تصویر برای نمایش فیلم های سینمایی، با سیستم پخش دیجیتال و فیلم های سه بعدی با صدای استریو، اکران همزمان با سراسر کشور، فعالیت حرفه ایی خود را از مهرماه سال 1394آغاز کرده و این سالن در خیابان بلوار 17 شهریور، روبروی فرمانداری این شهر واقع است.

ارسال نظرات