صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - 15 June 2023
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم مطرح کرد
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: سال گذشته با مشارکت 2 هزار بانوی بدحجاب و کم حجاب استان قم، طرح آموزشی «ریحانة‌ النبی» را به منظور نشر حجاب و عفاف در این استان اجرا کردیم.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۸۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری عصر امروز در جلسه حجاب و عفاف که در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به هفته حجاب و عفاف از برنامه‌ریزی برای برگزاری سه تجمع مردمی در  این هفته خبر داد و اظهار کرد: در هفته حجاب و عفاف با هماهنگی سپاه علی ابن ابی طالب، چند تجمع با حضور بانوان بسیجی و غیر بسیجی برای حمایت از فریضه حجاب و عفاف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مکان برگزاری تجمع حجاب و عفاف در این هفته تصریح کرد: تجمع در سه نقطه از شهر قم برگزار خواهد شد که شامل نیروگاه، بوستان نجمه و میدان روح‌الله می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم ادامه داد: با توجه به حجم وسیع استفاده از شبکه‌‌های مجازی توسط گروه‌های سنی و اقشار مختلف جامعه، ستاد حجاب و عفاف سپاه علی ابن ابی طالب فعالیت تبلیغی و روشنگری در این فضا را نیز طرح ریزی کرده و گسترش داده است.

حیدری از مشارکت 2 هزار بانوی استان قم در طرح «ریحانة النبی» خبر داد و گفت: در سال گذشته با دعوت از تعدادی از بانوان بدحجاب و کم حجاب استان قم، طرح «ریحانة النبی» را به منظور نشر حجاب و عفاف در این استان اجرا کردیم.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح «ریحانة النبی»، تعدادی از بهترین بانوان مبلغ استان قم را به عنوان مربیان این طرح انتخاب و برای آن‌ها کار‌گاه‌های تخصصی حجاب و عفاف برگزار کردیم تا بتوانند بحث حجاب و عفاف را در این طرح بصورت تخصصی و اساسی پیش ببرند تا هیچ شک و شبهه‌ای پیرامون آن، برای شرکت‌کنندگان در این طرح باقی نماند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم عنوان کرد: در این طرح، مربیان با برقراری رابطه صمیمانه با شرکت‌کنندگان و پیش‌روی گام به گام در راستای بیان مفاهیم مهم حجاب و عفاف و دلایل ضرورت رعایت آن در جامعه از دریچه عقل و شرع، تعداد عمده‌ای از شرکت کنندگان، با اتکا به دلایل عقلی و باور قلبی به صورت داوطلبانه اقدام به تکمیل حجاب خود کردند.

حیدری با بیان اینکه در استان قم قریب به هزار حلقه طیبه صالحین وجود دارد گفت: طرح «ریحانة‌ النبی» در مدت یک سال به صورت مداوم در حلقه‌های طیبه صالحین، مدارس و پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی سراسر استان قم برگزار شد.

وی از تداوم این طرح در سال جاری خبر داد و افزود: با پیش‌بینی‌ و برنامه‌های صورت‌گرفته، این طرح با امضای تفاهم‌نامه سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در سال جاری نیز با مشارکت 2 هزار نفر دیگر از بانوان استان قم با کیفیت بهتر ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قم با اشاره به گسترش و تنوع برنامه‌های فرهنگی که به همت این مرکز پیرامون حجاب و عفاف طراحی شده است، گفت: برگزاری همایش شاعران نجابت، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در برخی از پایگاه‌‌های بسیج، تجلیل از نخبگان محجبه، فضاسازی مناسب در سطح استان، تولید تیزر پیرامون حجاب و عفاف، جلسات توجیهی پیرامون حجاب و عفاف و دیدار بانوان بسیجی با علمای و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قم و تجلیل از آن‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که ستاد حجاب و عفاف سپاه علی ابن ابی طالب برای اجرا در هفته حجاب و عفاف طراحی کرده است.

حیدری در بخش پایانی سخنان خود تلاش همه جانبه دستگاه‌های مختلف کشور را برای مهار بدحجابی لازم دانست و خاطر نشان کرد: برای نهادینه کردن حجاب اسلامی در جامعه نیازمند تلاش خالصانه و دلسوزانه مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف کشور هستیم.
ارسال نظرات