صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 28 July 2023
حجت الاسلام محسن زاده در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده؛
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وقتی امروز به انقلاب اسلامی می نگریم خواهیم دید زنان نه تنها دوشادوش بلکه پیشاپیش مردان در حرکت ها انقلابی حضور داشتند و حضور امروز بانوان در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده بیانگر استمرار راه ارزش های اسلامی است .
کد خبر: ۸۷۰۹۵۴۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده‌ در همایش مدافعان حریم خانواده در محل حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده، یادآور حرکت تاریخی زنان و مردان مومن دیار ایران اسلامی در مقابله با پدیده منحوس و زشت کشف حجاب رضاخانی است.

وی افزود:  راهپیمایی مدافعان حریم خانواده این نوید را می دهد که در میان شما عناصر یاری دهنده ی امام زمان (عج) خود و دیگر زنان را می سازند زمینه‌های ظهور مصلح کل و منجی عالم بشریت تحقق پیدا کند.

 

محسن‌زاده با اشاره به اینکه خداوند متعال، زن را در مقام عبودیت و بندگی خود و دست یافتن به ارزش و معنویت در تساوی با مردان قرار داده است، ادامه داد: زنان از حیث دستیابی به کمالات انسانیت، مانند مردان و در پاره‌ای از موارد جلوتر از آنان می‌توانند به این ارزش الهی دست یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: عروجگاه مردان موفق، دامن مادران صالحه، مطهره و پاکباخته‌ای است که با عبودیت و بندگی خدا فرزندان خود را پرورش دادند تا به کلمه «الله» اعتلا ببخشند و آن را در سطح عالم بزرگ بشمارند.

 

محسن‌زاده گفت: زن یک گوهر است و خداوند برای او حرمت و قداستی فراتر از دیگران قرار داده، خداوند زنان را و در صدر آنان همسران پیامبر عظیم‌الشأن را مورد خطاب قرار می‌دهد که اگر چیزی ارزش است ابتدا باید از بزرگان یک قوم و زنان بزرگی که در جوامع بشری زندگی می‌کنند آغاز شود.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله افزود: با طرح این مسأله  می‌خواهد بفرماید زنان و دختران خواص جامعه باید به جهت اولی مدافع  ارزش‌های اسلامی و الهی باشند.

 

وی ابراز داشت: قرآن وجود زنان ارزشمندی چون هاجر و آسیه را به عنوان الگوی جامعه بشری به ویژه الگوی زنان مسلمان بیان می‌کند.

 

محسن‌زاده اظهار داشت: اگر در عاشورا زنانی مانند زینب(س) نبودند، کربلا در کربلا می‌ماند و شعار حق‌خواهی و حقیقت‌خواهی و امر به معروف و احیای سنت اهل بیت در کربلا دفن می‌شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی به جامعه خود و به انقلاب شکوهمند اسلامی نگاه می‌کنیم از ابتدای انقلاب تا کنون زنان، دوشادوش و بلکه پیشاپیش مردان این حرکت الهی را استمرار بخشیده و محافظت کردند.

 

وی حضور زنان مؤمنه در این اجتماع باشکوه را بیانگر استمرار راه ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: شما مدافعان حدود الهی هستید، با حرکت خود اراده کردید این حدود و ثغور الهی یعنی حجاب را محافظت کنید.

 

وی گفت: قرآن، همسران و دختران پیامبر و همه زنان مومنه را به استفاده از جلباب دستور داده است، امروز بعضی از افراد تلاش می‌کنند چادر را با نام دین، قرآن و سنت پیغمبر از سر شما بردارند.

 

محسن‌زاده افزود: آنان، حجاب غیر چادر را حجاب می‌دانند، البته ما تعرضی به فتوای بعضی از مراجع بزرگوار نداریم، سخن ما با آنانی است که با برداشتن چادر از زنان و دختران مسلمان، می‌خواهند عفت، حجب، حیا و تکبر را از او بگیرند زیرا کبریایی فقط زیبنده خدا و زنان مومنه است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله ابراز داشت: آنچه حریم خانواده را حفظ و از فروپاشی نظام خانوادگی جلوگیری می‌کند عفت و حجاب زنان جامعه ما است.

 

محسن‌زاده تصریح کرد: چادر را به عنوان بیرق و عَلَم الهی با خود حمل کنید، خداوند می‌خواهد زنان مومنه ما به آزادگی شناخته شوند، قرآن اراده کرده زن آزاده باشد و چادر برای زن به عنوان یک حجاب، سنگر است و به او و خانواده و جامعه اسلامی مصونیت می‌بخشد.

ارسال نظرات