صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 14 October 2023
دکترشعبانعلی رمضانیان در گفتگو با خبرنگار بسیج، تأکید کرد: باید باور داشته باشیم که جامعه اسلامی نمی تواند بی نیاز از پوشش و عفت باشد.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۷۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در سفر به استان چهارمحال و بختیاری  ضمن حضور در اردوی آموزشی فرهنگیان نخبه بسیجی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب که مصادف با سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و به شهادت رساندن تعدادی از مدافعان حریم خانواده است، گفت: عفاف و حجاب یکی از ضرورت های جامعه انسانی و اسلامی و یکی از ضرورت های امروز بشر است، که متاسفانه یک جاهایی مورد بی مهری و هجمه و کم توجهی قرار گرفته و اقتضا می کند که جامعه اسلامی و مسئولان محترم در سطوح مختلف، مخصوصا مسئولان اجرائی نسبت به این مهم اهتمام ویژه بکنند.

دکتر شعبانعلی رمضانیان، ‌اظهار کرد: باید باور داشته باشیم که جامعه اسلامی نمی تواند بی نیاز از پوشش و عفت باشد، که امروز متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است. همه و همه باید به این عنصر فرهنگی حجاب و عفاف در جامعه و اینکه چه کاری باید انجام بگیرد، چه کسانی باید حضور پیدا بکنند و قشری که ما در آن هستیم چه کاری باید انجام بدهیم، توجه کنیم.

وی، با اشاره به نقش فرهنگیان در ترویج عناصر عفاف و حجاب در جامعه،‌ اضافه کرد: همه بخش ها و فرهنگیان عزیز ما عنوانشان عنوان فرهنگی است و حجاب و عفاف جزئی از تربیت اسلامی و انسانی است و ما بایستی این ها را مد نظر قرار دهیم و خوشبختانه بدنه ی آموزش و پرورش نسبت به این مهم بی توجه نبودند، اگرچه کارها به اندازه نبوده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: لذا جا دارد در شرایطی که هم هجمه دشمن سنگین و همه جانبه است و هم جامعه قصور داشته، عزیزان فرهنگی ما به جبران مافات و کمبودها بپردازند و واقعا کمک بکنیم .

دکتر رمضانیان، انحرافها و آسیب های ناشی از بی توجهی به مسئله عفاف و حجاب در خانواده ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در محیطی قرار بگیریم که رشد بکنیم و تعالی پیدا کنیم آن محیط سالم و آرامش در سایه پوشش درست و عفت و پاکی بدست می آید.

وی، تأکید کرد: امکان ندارد به تعالی برسیم در جامعه ای که بی بند و باری دارد و متاسفانه مباحثی که فرهنگ غرب مروج آن است و آنها را دنبال می کند و در کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی آنها را ترویج می کند، چیزی جز بی بندو باری و ولنگاری فرهنگی نیست.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد؛ فرهنگیان جامعه، بیش از گذشته در این حوزه کار کنند و مروج فرهنگ عفاف و حجاب و مصون سازی فرهنگی نسل جوان و نوجوان باشند.

ارسال نظرات