صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ - 14 July 2023
امام جمعه موقّت برازجان در خطبه­ های نماز جمعه این هفته در پاسخ به یادداشت یکی از سایت­ های خبری این شهر گفت: تضعیف و تخریب نیروهای مسلّح قطعاً هم نوایی با دشمن و خیانت به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، حجت الاسلام یعقوب یحیایی در خطبه اوّل نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: متقین کسانی هستند که ملاک و معیار کلام و سخنان آن­ها، رضای خداست و فقط در مواقع لزوم سخن می­ گویند و هر جا که لازم باشد برای رضای خدا سکوت می­ کنند.

وی با اشاره به این که خداوند متعال در قرآن کریم بعد از خلقت انسان به بیان و زبان انسان می­ پردازد، تصریح کرد: زبان و نعمت سخن گفتن، نعمتی بزرگ برای انسان است ولی خطرات بزرگی نیز در کنار این نعمت وجود دارد که اگر انسان مواظب زبان خود نباشد او را به پرتگاه می­کشاند و می­تواند باعث مفاسد زیادی شده و او را گمراه کند.

خطیب جمعه برازجان با بیان این که گناهان زبان هیچ سرمایه­ای نیاز ندارد و انسان در هر موقعی می­تواند با زبان به گناه بپردازد، سکوت کردن، اندیشیدن قبل از سخن گفتن و خود را در محضر خداوند احساس کردن را درمان بیماری­های زبان دانست و افزود: نگه داشتن زبان ریشه همه خوبی­ها و عدم حفظ آن پایه و اساس همه بدی­ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در خطبه دوّم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اذعان داشت: دوران امامت امام جعفر صادق (ع) دوران آزادی نسبی امام و شیعیان و فرصت خوبی برای فعالیت­های فرهنگی و علمی در جامعه آن روز بود که امام صادق (ع) به برکت همین فرصت­ها دانشگاه بزرگ جعفری را تأسیس و به تربیت شاگردان بسیاری پرداخت که تعداد آن­ها را بالغ بر 4000 نفر عنوان کرده­اند.

امام جمعه موقّت برازجان تأکید کرد: جایگاه و سطح علمی بالای دانشگاه امام جعفر صادق (ع) به حدی بود که بر تمام جریان­های فکری، سیاسی و عقیدتی آن روز برتری داشت و توانست به خوبی برتری مذهب شیعه و جعفری را به اثبات رساند.

حجت الاسلام یحیایی در ادامه ضمن تقدیر و تشکّر از حضور مردم در مراسم استقبال و تشییع سردار شهید حیدر یزدانی گفت: شما با شرکت خود در این مراسم به پاسداشت شهیدان انقلاب اسلامی و ارزش­ها پرداختید و به برکت همین خون شهداست که امروز بحمدالله عطر و بوی ایمان و اخلاص و روحیه ایثار، شهادت­طلبی و ولایت­مداری در نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی وجود داشته و این شاخصه ممتاز و متمایز کننده این قوا از سایر نیروهای مسلّح در جهان است.

وی در ادامه با ابراز تأسف از قلم فرسایی مسموم یکی از سایت­های خبری این شهر گفت: در روزهای گذشته قلم­هایی مسموم به صورت ناآگاهانه و نابخردانه نیروهای مسلّح معتقد، مؤمن، بصیر و انقلابی ما را مورد تهاجم و هتک حرمت قرار داده و در حقیقت عقده و کینه خود را در این خصوص ابراز کردند که جای تأسف دارد.

خطیب جمعه برازجان تصریح کرد: نیروهای مسلّح ما امروز انقلابی­تر و مکتبی­تر از همیشه وارثان خون شهدایی هستند که هستی خود را در راه انقلاب اسلامی و این نظام فدا نمودند که هنوز هم می­بینیم و می­شنویم که چگونه غریبانه و مظلومانه به شهادت می­رسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: امروز در این شرایط حساس منطقه و جهان، هر کلامی و هر حرکتی در تضعیف نیروهای مسلّح قطعاً هم نوایی با دشمن و خیانت به مردم عزیز است و اگر خائنانه نباشد قطعاً ناآگاهانه و نابخردانه است.

امام جمعه موقّت برازجان در پایان گفت: جسارت و متهم کردن نیروهای مسلّحی که با تمام وجود و توان خود مشغول دفاع از کیان اسلام و وطن خود هستند به این مسئله که «پا را از گلیم خودشان درازتر کرده­اند» به هیچ وجه قابل اغماض نیست و این مسئله هم کاری به سیاست و چپ و راست و اصول­گرا و اصلاح­طلب ندارد بلکه از ناحیه هر کسی که صادر شود هم صدایی با دشمن است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات