صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: یکی از برنامه‌های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به محتواست و در همایشی که ماه رمضان امسال برگزار شد، این موضوع مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۰۵۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار یعقوب سلیمانی امروز در نخستین همایش و نشست هم‌اندیشی عناصر راهیان نور با عنوان سفیران نور ویژه بزرگداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کرد که با حضور سردار فضلی در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک ابتکار بزرگ و کار شایسته عنوان کردند و فرمودند که این کار باید تا مدت‌های مدیدی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: کردستان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که راهیان نور بستر مناسبی برای انعکاس این مجاهدت‌ها خواهد بود.

سلیمانی اضافه کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری که فرمودند، اینکه مردم با ماشین شخصی به مناطق عملیاتی می‌روند چیز خوبی بوده، اما بهتر است دسته جمعی بروند، این افراد در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی در کاروان‌ها قرار می‌گیرند و از برنامه‌های آنجا استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج توجه به محتواست و در همایشی که ماه رمضان امسال برگزار شد، این موضوع مورد تأکید قرار گرفت.

سلیمانی در ادامه گفت: برقراری ارتباط و ایجاد آشنایی بین دست‌اندرکاران امور فرهنگی عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ارتباط و تعامل بی واسطه فرماندهان و مسؤولین ستادی راهیان نور سپاه و بسیج با مسؤولین اصلی عملیات فرهنگی راهیان نور سپاه‌های استانی و هماهنگی و یکسان‌سازی ادبیات دست‌اندرکاران میدانی و عملیاتی راهیان نور سپاه و بسیج در امور فرهنگی و اعزام و اسکان از اهداف این کارگاه آموزشی راهیان نور است.

وی همچنین آموزش و توجیه علمی و عملی برای مسؤولین راهیان نور در عرصه‌های خادمی، روایتگری، تبلیغ، یادمان داری، اردوگاه داری و اعزام، تبادل افکار و انتقال تجربیات موفق دست‌اندرکاران امور راهیان نور سپاه و بسیج سراسر کشور، تبیین نقش و اهمیت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و کمیته‌های تخصصی آن و قرارگاه های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی، بین‌الملل و دریایی در توسعه و رشد راهیان نور کشور، معرفی جایگاه و نقش ستادهای راهیان نور سپاه‌های استانی در توسعه و رشد راهیان نور استان‌ها و آشنایی بیش از پیش با حماسه‌های رزمندگان جبهه‌های غرب و شمال غرب کشور و تأکید و تبلیغ عملی راهیان نور غرب و شمال غرب با حضور فعالین فرهنگی و اجرایی راهیان نور سراسر کشور در کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور اضافه کرد: اجرای اولین مانور بزرگ عناصر عملیاتی و میدانی مسؤول در امور فرهنگی راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی تربیتی جاری در کشور و تجدید میثاق با آرمان‌های امام، شهدا و مقام عظمای ولایت و به خصوص تجدید پیمان با شهدای سرزمین مجاهدت‌های خاموش به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان از دیگر اهداف این برنامه است.

ارسال نظرات