صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
استاد حوزه علمیه قم گفت: دین اسلام ذلت در برابر کافران را قبول ندارد و به فرموده امام راحل باید جنگید تا فتنه از روی زمین رفع شود و این استراتژی انقلاب اسلامی است که باید آن را دنبال کرد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد اشرفی در یادواره بیش از 60 شهید طلبه و روحانی و شهید روحانی مدافع حرم مجید سلیمانیان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت امام صادق(ع) رئیس مذهب جعفری و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه شهدای ما از هر قشر و طایفه ای که برخاستند برای دفاع از انقلاب و میهن و ولایت بوده است اظهار کرد: شهدای ما از هر قشری که بوده اند برای این به میدان جهاد رفتند که این راه را مقدس دانسته و به ولایت که ندای هل من ناصر سر داد لبیک گفتند و امام و مولای خود را تنها نگذاشتند.

وی افزود: این لبیک برگرفته از تاریخ اسلام و ندای هل من ناصر امام حسین(ع) در سال 61 هجری قمری است که آنجا 72 یار بود و امروز میلیون ها نفر در دفاع مقدس حضور داشته و برای انقلاب و اسلام مردانه ایستادند و بیش از 200 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب نمودیم.

اشرفی خاطر نشان کرد: روحانی و طلبه های شهید ما به امام جعفر صادق(ع) اقتدا کردند و با درک شرایط به میدان جهاد عملی شتافتند و بحث و علم و فقه را در میدان رزم و جهاد فی سبیل الله معنا نمودند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما در جنگ نرم عقاید و دین ما را هدف قرار داده و از راه افکار و ادراکات مردم و مسئولین ما در پی نفوذ هستند.

وی تصریح کرد: توجه به بیانات رهبری به عنوان امام مسلمین و کشتی بان این مسیر می تواند ما را در ادامه این راه ثابت قدم نگهدارد و ما را به آینده ای روشن نوید بخشد.

اشرفی با بیان اینکه امام صادق بیش از چهار هزار نفر شاگرد تربیت نمود گفت: تربیت این همه شاگرد در بسط و گسترش اسلام ناب در ممالک اسلامی تاثیر داشته است و ما امروز به برکت آن مجاهدت ها و پایمردی هاست که اسلام ناب را برگزیده و در پی نشر آن هستیم.

وی بیان کرد: امروز وظیفه تک تک ما این است که مبلغ اسلام و احکام آن در خانواده و جامعه پیرامونی خود باشیم چرا که ابزار شیطانی دشمنان شبانه روز در پی سست کردن ایمان و عقاید مردم هستند و در این مسیر تا حدودی نیز موفق شده اند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دور تا دور ما را دشمن احاطه کرده است و تلاش دارند ما را مجبور به تسلیم کنند اظهار کرد: دین اسلام ذلت در برابر کافران را قبول ندارد و به فرموده امام راحل باید جنگید تا فتنه از روی زمین رفع شود و این استراتژی انقلاب اسلامی است که باید آن را دنبال کرد.

وی عنوان کرد: ولایت فقیه و توکل و ایمان و استقامت ما در برابر دشمنان سبب می شود تا پیروز میدان مبارزه با کافران و طاغوتیان باشیم و باید مراقب نفوذ دشمن در پایه های انقلاب و ارکان اسلام ناب باشیم و از آن با دیده باز حفظ و حراست نماییم.

اشرفی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص جهاد کبیر و توجه دادن حوزه های علمیه بدان گفت: جهاد کبیر، جهاد استقامت و مقاومت در برابر کفر با دست آویز قرار دادن قرآن و احکام و سنت است و روحانیون و مبلیغین دینی باید در این مسیر حرکت و جامعه را هدایت و سرپرستی نمایند.

ارسال نظرات