صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
سرپرست خبرگزاری مهر در قزوین اذعان کرد: نگاه فرهنگي به رسانه مي تواند جاذبه ايجاد كند اما نگاه امنيتي و اطلاعاتي باعث فاصله گرفتن از سپاه مي شود.
کد خبر: ۸۷۲۱۳۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين، محمدرضا جباري پيشكسوت خبر و رسانه استان قزوين در ديدار سر زده معاونت روابط عمومي سپاه استان از خبرگزاري مهر ضمن تشكر از كار پسنديده روابط عمومي سپاه استان گفت: براي اولين بار است كه  معاونت روابط عمومي سپاه استان در چند سال اخير به طور سرزده و يا رسمي از رسانه هاي استان بازديد مي كند و براي ما يك غافلگيري بود.

جباري افزود: ما معتقديم هر اتحادي كه منافع مردم انقلاب و اسلام را تامين كند پسنديده است و تحكيم  با نگاه تعامل سازنده از طرف نيروهاي انقلابي مخصوصا سپاه باور مردم را هرچه بيشتر به انقلاب و نظام تقويت مي كند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار مسئولین سپاه با رسانه‌ها باعث می‌شود که رسانه ها درک کنند سپاه يك نهادمردمي است كه  با باور هاي عميق مردمي و اعتقادي  ما  ايرانيان گره خورده است. 

سرپرست خبرگزاری مهر اذعان کرد: نگاه فرهنگي به رسانه مي تواند جاذبه ايجاد كند اما نگاه امنيتي و اطلاعاتي باعث فاصله گرفتن از سپاه مي شود.

وی با اشاره به همکاری خبرگزاری مهر با سپاه استان قزوین عنوان کرد: خبرگزاري مهر قزوين  نهايت همكاري را با  سپاه استان خواهد داشت  و در بازتاب عملكردها در قالب اردوهاي جهادي راهيان نور و بسيج سازندگي و ساير پروژه ها  آمادگي  همكاري بيشتر و باز تاب آن در افكار عمومي دارد.

جباری با بیان اینکه سپاه نهادی انقلابی است، تصریح کرد: سپاه يك  نهاد انقلابي و  مردمي است كه  با باور هاي عميق اعتقادي  ما  ايرانيان و مظلومان عالم گره خورده است.

خبرگزاري مهر جها دي و بسيجي وار كار مي كند

معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین

سید حسین حسینی نسب در ادامه این دیدار گفت: مسئولان در خبرگزاری بسیج استان از تجربه و تخصص شما  كه به عنوان گنج خبري استان قزوين محسوب می‌شوید،استفاده خواهيم كرد و از نقطه نظرات شما جهت  خدمت بيشتر به مردم در راستاي منافع انقلاب بهره خواهيم گرفت.

این مسئول ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران خبرگزاری مهر با سپاه استان متذکر شد: خبرگزاری مهر به عنوان مجموعه بسیجی شناخته شده است چرا که در همه عرصه هاي خبري خالصانه حضور دارد و همكاري بسيار خوبي با مجموعه سپاه داشته است.

معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: لذا ضمن خسته نباشيد به مجموعه خبرگزاري مهر و پرسنل جهادي آ ن  جهت انعكاس و پوشش خبري  خدمات اين نهاد درحوزه هاي مختلف سازندگي آموزشي، فرهنگي،راهيان نور،اردوي هاي جهادي توانمند سازي خانواده هاف سازندگي در عرصه هاي مختلففاموزش و مشاوره بهداشت و درمان نيازمند همكاري بسيجي وار شما هستيم.

این مسئول در خاتمه با اشاره به شهدای شاخص متذکر شد: در استان شهيده شاخص بسيجي كشوري  بنام رقيه رضايي هستيم كه قزويني مي باشد و بايد به آن پرداخته شود و در بحث شهيد شاخص استان ،شهيد قدرت الله چگيني را داريم كه از فرهنگيان مظلوم  و شهيد ترور مي باشد.

 

1002/پ30/ب

ارسال نظرات