صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 08 June 2023
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با اشاره به کسانی‌که با حکم الهی حجاب و عفاف مردان و زنان دچار مشکل هستند و مقابله می‌کنند افزود: این افراد جهت ایجاد حیاط خلوتی برای باندهای قدرت و ثروت تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۴۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

حجت الاسلام والمسلمین سعیدمهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامتی و بهداشت روحی و روانی جامعه است، اظهار داشت: عفاف و حجاب در زنان و مردان یک جامعه تعیین کننده سلامت نظام اجتماعی و در عین حال موجب استحکام بنیان خانواده و آرامش فردی و جمعی است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مورد مبحث حجاب و عفاف به عقیده و باور نرسیده‌اند ناشی از منفعت‌های جدی اجتماعی است که از عدم مسئولیت زنان و مردان در جامعه می‌برند گفت: اگر دختران و پسران عزیز ما در پدیده‌های بی‌حجابی و بی‌عفتی غرق نشوند بسیاری از مدیران و مسئولان به‌راحتی نمی‌توانند مسئولیت‌گریزی برای خود ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی گفت: اگر بخشی از سیاسیون و خواص غرب‌زده همیشه در مورد مبارزه با بدحجابی و بی‌عفتی واکنش‌های منفی از خود نشان می‌دهند به این دلیل است تا بتوانند در فضای مشهورسازی جوانان به‌راحتی از فیش‌های حقوقی بالا به ویژه‌خواری‌ها و باندبازی‌های خود ادامه دهند.

وی با اشاره به کسانی‌که با حکم الهی حجاب و عفاف مردان و زنان دچار مشکل هستند و مقابله می‌کنند افزود: این افراد جهت ایجاد حیاط خلوتی برای باندهای قدرت و ثروت تلاش می‌کنند تا بتوانند مطالبات کاذب را جایگزین مطالبات حقیقی و صادق کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از برگزاری کنسرت‌های مختلط و غیرمجاز جلوگیری کنند اظهار کرد: برگزاری این نوع مراسم به‌دلیل انحراف افکار عمومی جوانان جهت مطالبات حقیقی و راستین مانند اشتغال، تمهیدات برای ازدواج آسان و سلامت و بهداشت و تحصیل است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به کسانی که به بهانه سال همدلی و همزبانی عکس‌های مستهجن زیرزمینی گرفتند و در سایت خود با افتخار به اشتراک گذاشتند مطرح کرد: ما نباید جهت استقرار حیاء و عفت از این نوع خواص که وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت هستند انتظاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افرادی ادعا می‌کنند که حنجره مردم هستند ولی با کاخ نشینان فاسدالاخلاق و صاحبان ثروت‌های بادآورده و تولیدکنندگان فیلم‌های مستهجن عکس‌های یادگاری می‌گیرند گفت: نباید انتظار داشته باشیم تا برای مبحث عفاف و حجاب سینه چاکی کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان با اشاره به افرادی که نان و نامشان به زراندوزان رانت خوار و فاسق دوخته شده و ادعای استقرار حجاب و عفاف را از طریق منطق و گفت‌وگو می‌کنند گفت: اگر این افراد به‌دنبال حیاء و عفت مردان و زنان هستند بهتر آن است که زمینه تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با بیان اینکه این افراد در فرآیندهای پشت پرده و سیاسی خود بر سر سفره زراندوزان و کاخ نشینان می‌نشینند و با فاسدان اخلاقی عکس‌های یادگاری می‌گیرند افزود: اکنون همین افراد ادعای روشنفکری و اصلاح‌گری اجتماعی دارند.

ارسال نظرات