صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - 08 August 2023
همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه با افراد برجسته کشوری از تاریخ هفتم مرداد ماه سال جاری لغایت دهم مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش  خبرنگار بسیج رسانه،همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین "دسمی"، حجت الاسلام و المسلمین "سرلک"، "سردار کاظمینی" ففرمانده سپاه تهران بزرگ،  دکتر "زاکانی"، "نصر پور"مدیر شبکه استانی خراسان رضوی، "وحید جلیلی"، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه از تاریخ هفتم مرداد ماه سال جاری لغایت دهم مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سعید دسمی"معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاحیه همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری و هدایت انسان‌ها نیازمند توفیق است و هرکسی نمی‌تواند وارد این نقش شود ازاین‌رو کسانی که تحت ولایت الهی هستند می‌توانند این نقش را ایفا کنند.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه تنها بخشی از انسان‌ها لیاقت دارند که مجاهد فی سبیل الله باشند، گفت: انسان زمانی که در راه خدا انجام وظیفه می‌کند مجاهد تلقی می‌شود و زمانی که این کار را انجام ندهد دیگر به او مجاهد گفته نمی‌شود.

وی بیان کرد:بسیج رسانه به عنوان یک سازمان رسمی که می تواند به یک مرجع رسانه ای تبدیل شود باید در راستای اهداف نظام قدم برداشته و در این مسیر اهداف و اولویت های انقلاب و ارزش های انقلاب را دنبال کند.


معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر ایجاد انگیزه در مردم که وظیفه اصلی رسانه هاست، گفت: جذب مخاطب و هدایت افکار عمومی وظیفه اصلی رسانه هاست باید تا جایی که می توانند آگاه سازی کنند و به صورت شفاف مسائل بحرانی را برای مردم باز کنند تا خدایی ناکرده ذهن و افکار مردم درگیر اهدافی که دشمن درست می کند نشود.

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام سرلک محقق و کارشناس مذهبی نیز بیان داشت: «به تعبیر روایات همه ما یاد گرفته ایم که در نزد آن کس که محزون است، اظهار شادی نکنیم. می دانیم که شادی ها عملا محنصر بر بگو و بخندها و انجام بعضی از کارها و رفتارهای شادمانی نیست. اصل شادی آن احساس انبساط درونی، احساس آرامش قلبی و احساس خود ارزشمندی است. این نوع شادی در اثر ارتباط  انسان با خداوند متعال و اهل بیت(ع) به وجود می آید. به قول حافظ که می گوید: «ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم  ای بی‌خبر زلذت شرب مدام ما»

 

وی در ادامه صحبتهایش افزود: «به فضل خداوند مردم ما، مردمی اصیل، نجیب و با فرهنگی هستند. این مردم همیشه در مسیر اهل بیت بوده اند و این نجابت را امسال هم خواهند داشت و شادهایشان را از نوع شادی هایی خواهند کرد که وقتی بیگانه(یعنی غریبه، یعنی کسی که این رابطه و رمز بین عاشق و معشوق را نمی داند.) به رفتارهای فردی و جمعی ما نگاه کرد، تصور باطلی نکند. مردم خودشان می دانند و واقف هستند که در سوگ حضرت زهرا(ع) چه باید بکنند.»  

 

حجت الاسلام سرلک درباره بهترین نوع سبک زندگی گفت: بهترین نوع زندگی مشی اهل بیت و آیات قرآنی است که خانواده ها به راحتی می توانند با تمسک به آنها از یک زندگی شاد، اسلامی و مطمعن بهره مند شوند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم به صورت نمادین از کارت خبرنگاری شهید محمود ایل بیگی شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج رسانه رونمایی شد و از خانواده محترم ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

در مراسم اختتامیه این همایش از " حجت الاسلام پودات " استادیار  بسیج رسانه استان هرمزگان به عنوان استادیار نمونه، آقای "مصطفی هدایی" مسئول بسیج رسانه استان تهران به عنوان برترین استان برگزار کننده طرح ضیافت اندیشه سازمان بسیج رسانه و آقای "عادل نوروزیان" مسئول بسیج رسانه خوزستان به عنوان مدیر نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات