صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۲ تير ۱۴۰۲ - 23 June 2023
همزمان با ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار طی مراسمی از سایت جدید جشنواره فیلم مقاومت که به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است و طراحی جدید گرافیکی دارد، رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی با حضور سردار جواد جباری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت، محمدحسین نیرومند مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، محمد خزاعی دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، محمدرضا شرف‌الدین مشاور دبیر و مدیران این رویداد سینمایی، محمد صنعتی قائم مقام دبیر، سعید الهی دستیار دبیر، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی، تبلیغات و ارتباطات جشنواره، کامران ملکی مدیر برنامه‌ریزی و تشریفات بین‌الملل، ناصر درخشان مدیر انتخاب و ارزشیابی، محمد طیب مدیر بین‌الملل، رضا رستگار مدیر هفته‌های فیلم خارج از کشور، حسن امجدی مقدم مدیر بخش قلم طلایی، جلوه‌گاه نور و استان‌ها، علی اکبر عبدالعلی‌زاده مدیر برنامه‌ریزی و تشریفات، سیمون سیمونیان مدیر امور سینماها و اکران، وحید شفیعی مدیر مالی و پشتیبانی و کورش پیرو مدیر اقلام تبلیغی برگزار شد.

سایت جدید جشنواره فیلم مقاومت که با همان آدرس پیشین moqavematfilmfest.ir در اختیار کاربران است به جهت ضرورت ارتباط با مخاطبان جشنواره در سایر کشورهای دنیا و لزوم اطلاع‌رسانی اخبار به آنان تلاش شده که اطلاعات مربوطه به دو زبان انگلیسی و عربی نیز، ترجمه و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

در سایت عربی و انگلیسی جشنواره مواردی همچون بازتاب جهانی اخبار جشنواره، چگونگی پیوستن افراد علاقمند از سراسر دنیا به کلوپ مقاومت، گفتگو با صاحب نظران خارجی و ...پیش‌بینی شده است.

همچنین در نمای اولیه سایت، مخاطبان علاوه بر بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی مرسوم همچون تلگرام و ... می‌توانند با استفاده از تلویزیون اینترنتی به مرور ظرف روزهای آتی خلاصه‌ای از آثار منتخب و نمایش داده شده در هر دوره از جشنواره را مشاهده کنند. ضمن اینکه در صفحه نخست سایت، بخش‌های مختلف جشنواره در طراحی جدید گرافیکی و با استفاده از تصاویر مورد لزوم به علاقمندان معرفی شده است.

در بخش دوره‌های پیشین نیز برای نخستین بار اطلاعات کامل‌تری از سیزده دوره قبلی جشنواره اعم از اسامی دبیران و داوران، طرح‌های پوستر و تصاویر مربوط در کنار اطلاعات فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره به مخاطبان ارائه می‌شود.

در سری جدید فعالیت سایت تلاش شده است با به کارکیری گروهی از خبرنگاران با تجربه و آشنا به مفاهیم مورد نظر جشنواره مقاومت نسبت به تولید محتوا در قالب خبر و یادداشت اقدام شود تا علاوه بر کاربرد داخلی به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز ترجمه و بارگذاری شود.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ۲ تا ۹ مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظرات