صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
جشنوراه آسمانی ها، همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری بسیج در بوستان علوی قم با هدف سالم سازی فضای بوستان برای خانواده ها، آغاز به کار نموده و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۶۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

محمد پریدخت، مدیر اجرایی جشنواره آسمانی ها در بوستان علوی قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار داشت: جشنوراه آسمانی ها، همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری بسیج در بوستان علوی قم با هدف سالم سازی فضای بوستان برای خانواده ها، آغاز به کار نموده و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به غرفه ها و برنامه هایی که در این جشنواره برگزار می شود، افزود: در غالب این جشنواره 8 غرفه فرهنگی با موضوعات سبک زندگی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، کودک و نوجوان و... در کنار برنامه هایی با موضوعات شهدا، اعتیاد، ماهواره و ... برپا می باشد.

پریدخت ادامه داد: غرفه سفره آسمانی که ویژه پسران و دختران جوان می باشد، با برنامه هایی از قبیل مسابقه، بازی و سرگرمی به انتقال مفاهیم و آموزش فضایل و رذایل اخلاقی می پردازند، همچنین غرفه طرح واره آسمانی با موضوع (رنگ آمیزی با گواش با طرح های محتوایی شهدا، مسجد، اعتقادی، دعا، احکام و ...) اجرای برنامه می کند.

وی تصریح کرد: غرفه گفتگوی آسمانی با موضوعات مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، اعتقادی، خانواده گی و ازدواج آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز قمی می باشد.

مدیر اجرایی جشنواره آسمانی ها بیان کرد: غرفه مهارت های آسمانی ویژه دختران با آموزش های اوریگامی و ساخت تراکت مذهبی، کار دستی، تزیین کارت، تل و گیره سر و هدیه آن به دختران دایر می باشد.

وی افزود: غرفه حریم آسمانی عفاف و حجاب با بیان حکایات و جملات زنان غربی درباره حجاب، در کنار آموزش بستن شال و روسری سعی در ترویج و تبلیغ عفاف و حجاب دارد که در کنار آن غرفه سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و همچنین مضرات مصرف گرایی و طرح سوالات از محتواهای مذکور به همراه قرعه کشی و اهداء جوایز به شرکت کنندگان فعالیت می نماید.

پریدخت عنوان کرد: غرفه نگاره آسمانی، جهت نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مفاهیم دینی و مذهبی برای کودکان و خردسالان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین جهت ارتقاء و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها، در کنار آموزش و ترغیب آن ها از بهره وری برنامه های این جشنواره، برنامه های دیگری از قبیل تائتر عروسکی، پرده خوانی، سخنرانی چند رسانه ای با موضوعات آسیب شناسی شبکه ها و فضای مجازی، ماهواره، بشقاب های سمی، بازی های آخر الزمان، نقد فیلم، سیره شهدا، زندگی به سبک شهدا و... پیش بینی شده است.

ارسال نظرات