صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۲ تير ۱۴۰۲ - 23 June 2023
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت:شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب درمیان دستگاه های اجرایی استان قزوین شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۸۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، به تشریح فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و افزود: امسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌هاي مختلفي از سوي سازمان فرهنگي‌ و ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد که از آن جمله مي‌توان به برگزاري نمايشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان،فضاسازي شهر با موضوعات مرتبط عفاف و حجاب،اهداي 500 شاخه گل با مشارکت بنياد ملي عفاف و حجاب اشاره کرد.

وزیری نژاد اظهار کرد: مشارکت در برگزاري مسابقه کتابخواني احکام مصور پوشش بانوان با بنياد ملي عفاف و حجاب و برگزاري دو مسابقه مکاتبه اي چشمه سار حکمت و حجاب در انديشه عمل در نمايشگاه حجاب برتر از ديگر برنامه‌هايي است که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد. 

وي در ادامه به ارائه گزارش فعاليت هاي انجام شده سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در طول سه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: برگزاري نمايشگاه مد و لباس اسلامي در سال هاي 92 و 93و 94 با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداري، فرهنگ و ارشاد اسلامي و جهاد دانشگاهي، برپايي غرفه هاي فرهنگي و فروشگاهي با حضور اساتيد و کارشناسان مجرب را از   برنامه هاي اين کميته ذکر کرد.

وزیری نژاد افزود: برگزاري همايش ها و کارگاه هاي آموزشي را از ديگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد که با حضور استاد حسين دهنوي، دکتر جلالي،دکتر تراشيون و . . . با موضوعات حجاب و خانواده با حضور کارکنان، دانش آموزان و دانشجويان و عموم شهروندان  از مهرماه 91 تاکنون توسط این سازمان برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد:برگزاري هشت جشنواره سپاس از ديگر برنامه کميته عفاف و حجاب است که از آن جمله مي توان به تجليل از فروشندگان محجبه خيايان خيام ،پزشکان محجبه سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بيمارستان ولايت،اساتيد محجبه دانشگاه علوم پزشکي،اساتيد محجبه دانشگاه پيام نور،تجليل از کارکنان محجبه شهرداري قزوين،اساتيد محجبه دانشگاه بين المللي حضرت امام (ره) و پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهيد بلنديان اشاره کرد.

این مسئول توليد و حمايت از آثار علمي ، هنري و فرهنگي در حوزه عفاف و حجاب در سال هاي 92 و 93،خريد 300 جلد کتاب زن،ستم تاريخي ستم برابري و توزيع در قالب مسابقه بين کارکنان خانم شهرداري،خريد 2هزار و 500 جلد کتاب بهترين آفريده و توزيع در همايش پياده روي خانواده در سال 92 را از ديگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برشمرد.

گفتنی است، در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب از شهرداری قزوین به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب تقدیر بعمل آمد و شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد.

 

ارسال نظرات