صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - 21 August 2023
سمینار مدیریت تبلیغات به همت واحد آموزش اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۸۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
سمینار یک روزه « مدیریت تبلیغات » با حضور بازرگانان، فعالان اقتصادی استان، واحدهای صنعتی استان، دانشجویان و علاقه مندان، در سالن همایش های ساختمان جدید این اتاق برگزار کرد. رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه این سمینار با همکاری موسسه آموزشی پژوهشی اتاق ایران  برگزار شد گفت: مدرس این دوره آموزشی، مازیار قاسم زاده سنگرودی مدرس دانشگاه، مشاور مدیریت بازاریابی و فروش شرکت های داخلی و بین المللی بود.جبار کیانی پور افزود: گفتنی است در این سمینار مباحثی از جمله تعریف و مفهوم تبلیغات، تاریخچه تبلیغات در ایران و جهان، جایگاه کلیدی تبلیغات در فرآیند بازاریابی و صادرات، اقسام گوناگون تبلیغات و تصمیم گیری در مورد پیام و رسانه، منطق در تعیین بودجه و هزینه تمام شده تبلیغاتی یک شرکت برنامه ریزی، اثربخشی و هدفگذاری در تبلیغات، A-I-D-A-S در تبلیغات، نقش تبلیغات در شکل گیری BRAND  و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتریان تدریس شد.وی ادامه داد: روانشناسی رنگ ها،شکل،معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت تبلیغات، تبلیغات پنهان در بازاریابی و اثرات آن، بسته بندی(فروشنده ی خاموش)، تبلیغات در عصر نوین(اینترنت-رسانه های اجتماعی)، تاثیر تبلیغات بر تصمیمات خرید و میزان فروش از NEURO MARKETING چه می دانیم؟، مراحل تهیه یک آگهی تبلیغاتی، ویژگی های یک شعار تبلیغاتی خوب، انواع تاکتیک های مدرن تبلیغاتی، قدرتمند ترین کلمات در تبلیغات، ۹ توصیه برای تبلیغات ماندگار، اشتباهات متداول در تبلیغات و فروش، روش های کم هزینه برای تبلیغات، تبلیغات در دوران پساتحریم، منابع و مراجع حوزه تبلیغات از جمله دیگر مباحث بود.
ارسال نظرات