صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 05 June 2023
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در جمع اعضای انجمن صنفی خبرنگاران، خانه مطبوعات و بسیج رسانه آمل : خبرنگاران جایگاه مهم و ارزشمندی در نظام اسلامی دارند که شغل انبیاء است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۳۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسی مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه آمل ، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در جمع اعضای انجمن صنفی خبرنگاران، خانه مطبوعات و بسیج رسانه آمل که به مناسبت هفته رسانه برگزار شد اظهارداشت: خبرنگاران جایگاه مهم و ارزشمندی در نظام اسلامی دارند که شغل انبیاء است.

وی تصریح کرد: عمده تکلیف اطلاع رسانی برعهده خبرنگاران است که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را با پشتیبانی مردم در سال 57 به ثمر رساندند و زحمات خبرنگاران به نتیجه رسید که انقلاب ما الگوشده و در حال درخشش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل افزود: زمینه انقلاب ما به یک خبر شکل گرفت و خبرهای امام خمینی(ره) در عراق و فرانسه نیز به گوش آحاد مردم می رسید که نشان دهنده جایگاه ارزنده خبرنگاری است.

حجت الاسلام محمدیان اظهارداشت: خبرنگاری تکلیف سنگینی است که این عزیزان اثرگذاری بسیاری دارند و یک خبرنگار با کار خود می تواند شهر و کشور را متحول کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: خبرهای انسان ساز که زمینه ای برای رشد فرهنگی است می تواند اثرگذاری بسیاری داشته باشد و خبرنگاران نسبت به ارائه دقیق اخبار اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل افزود: مقام معظم رهبری موضع گیری هایی درباره مسائل مختلف دارند که این خبرها از سوی اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم می رسد و ملت ما به کلام ایشان در اقصی نقاط کشور دسترسی دارند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: دشمن در رسانه های جهان دارد سوء استفاده می کند و از این ابزار در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود بهره گیری می کند و در این عرصه تلاش های بسیاری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل تصریح کرد: لطف الهی بالای سر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با وجود مقام معظم رهبری در مسیر عزت و اقتدار قرار داریم که منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از سوی خبرنگاران تبیین شود.

وی اظهارداشت: ضرورت دارد خبرنگاران باانگیزه، اخلاق و دقت در این عرصه وارد شوند و اهتمام والایی در راستای انجام تکالیف خود داشته باشند.

سرهنگ حکمت داج لیری، فرمانده سپاه ناحیه آمل در این نشست افزود: اطلاعات به سرعت بسیار در حال انعکاس است و خبرنگاران کار سختی برعهده دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید واقعیت ها و حقایق جامعه را منعکس کنند که اطلاع رسانی سریع به همت این عزیزان صورت می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: اهالی خبر مشکلاتی دارند و شاید برای خبر با برخوردهای نامناسبی روبرو شوند و عده ای نخواهند واقعیت ها منتشر شود که قدردان تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

احمدعلی یگانه، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در این نشست با بیان این که هدف ما دستیابی به فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: برای تحقق رهنمودهای رهبری نیازمند یاری و بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و خبرنگاران هستیم.

وی ادامه داد: الگوهای اقتصاد مقاومتی برتر و موفقی داشتیم که از اصحاب رسانه می خواهیم این طرح ها و فعالان آن را به مردم معرفی کنند که دستاوردهای بسیاری دارد.

یگانه اظهارداشت: تسهیلات لازم به فعالان در حوزه اقتصاد مقاومتی داده می شود که قبل، حین و بعد کار بازدید صورت گرفته و در دو مرحله پرداخت می شود که هدف ما ایجاد اشتغال است و امسال برای تولید زعفران و شتر هم تسهیلات می دهیم.

ارسال نظرات