صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۲ تير ۱۴۰۲ - 23 June 2023
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: افرادی که دارای باطن ناپاک، درونی آلوده و اندیشه‌ای نادرست هستند، به دنبال آیات متشابه می‌روند تا با استفاده از آن به اسلام ضرر بزنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه زاهدان اضافه کرد: ما مدیون روشنگری‌های عالمان دینی در دوران مختلف این انقلاب و اسلام هستیم و باید این انس و الفت جامعه و جوانان و نوجوانان با علما و بزرگان دینی بیش از پیش برقرار شود تا در رشد و بسط تفکر شیعی و اسلامی در جهان تلاش شود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: افرادی که دارای باطن ناپاک، درونی آلوده و اندیشه‌ای نادرست هستند، به دنبال آیات متشابه می‌روند تا با استفاده از آن به اسلام ضرر بزنند.

وی افزود: در رابطه با قرآن و عمل به دستورات الهی در این کتاب بزرگ که ام‌الکتاب نامیده شده است، باید یا خود عالم به قرآن بود و یا اینکه تابع کسانی بود که آنان تابع قرآن و دستورات این کتاب آسمانی هستند و هرگز افراد ناپاکی که قصد خیر و برکت برای نظام و اسلام ندارند، نمی‌توانند عالم و عامل به قرآن باشند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آیات متشابه ماجرای داعش، طالبان، تکفیری‌ها و... را درست کرده است، ادامه داد: شکل‌گیری این جریانات، القاعده و وهابیت کور و نادان را به دنبال دارد که نتیجه‌اش برادرکشی در جامعه اسلامی و همچنین مصون ماندن دشمن است.

این مسؤول گفت: امروز به برکت وجود علمای دین و نشر و تبلیغ اسلام، در جایگاه بلند و رفیع قرار گرفته‌ایم و اگر به عنوان مثال انحرافی در این مناطق از مازندران مشاهده نمی‌شود، به دلیل وجود عالمانی بزرگواری همچون آیت‌الله کوهستانی و بزرگان دیگر است که راه شفاف و سالم را به ما نشان دادند.

سلیمانی افزود: مردم ما با استفاده از بیداری ایجاد شده توسط این عالمان دینی و تربیت در مکتب اهل بیت(ع) در برابر دشمنان مقاوم ایستاده‌اند و با تقدیم شهدای فراوانی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی اکنون نیز همچنان در جبهه دفاع از حرم، شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب و اسلام می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز مردم ما در بزرگداشت نام شهدا و عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله حاج سید خلیل محمدی‌باداب‌سری تلاش دارند و با برگزاری یادواره نام و یادشان را گرامی می‌دارند و در مقام تقلید از این بزرگان هستند، همه این مسائل به دلیل آن است که این عالمان تربیت شده خاندان پیامبر(ص) هستند و این مسأله ارزشمند است.

این مسؤول با تأکید بر تدبر در قرآن و علم‌آموزی از این کتاب انسان‌سازی، یادآور شد: قرآن را ام‌الکتاب نامیده‌اند که دارای آیات محکمی است و متشابهات فراوانی هم دارد که برای افرادی که دارای کج‌فهمی، نادانی و ناآگاهی هستند، احتمال کج‌اندیشی وجود دارد.

سلیمانی گفت: شهدا که مایه آبروی نظام هستند درس زندگی، ایثار و شجاعت را به ما آموختند و ما باید دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها را از شهدا آموخته و آنها را سرمشق خود قرار دهیم تا با استفاده از همت بلند و جوانمردانه این شهدا و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، راه رستگاری و سعادت خود را هموار کنیم.

ارسال نظرات