صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 17 June 2023
رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم توجه جدی مسئولان ذیربط به طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان و تلاش در جهت برندسازی از میان این شرکت ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۸۴۴۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی، صمدحسن زاده امروز(شنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در چند سال پیش طرح رتبه بندی شرکت های برتر منطقه آذربایجان را با همکاری خانه صنعت و معدن تبریز و سازمان مدیریت صنعتی استان برگزار کردیم و به نظر می رسد برگزاری این طرح آثار بسیار مثبتی در افزایش رقابت میان شرکت ها داشته است.

وی افزود: اگر روزی بتوانیم شرکت ها و واحدهای تولیدی منطقه و بویژه آذربایجان شرقی را به شرایطی برسانیم که تبدیل به برندهای مطرح شوند اتفاق بزرگی است که برای تحقق این هدف باید حمایت های اساسی از این واحدها و شرکت ها صورت گیرد.

حسن زاده تصریح کرد: کشور کره جنوبی با چند برند مطرح خود همچون «ال. جی»، «سامسونگ»، «دوو» و ... توانسته است 70 درصد بازار لوازم خانگی ایران را به تصرف درآورد و اقتصاد کره در سطح جهان سریع تر از دیگر کشورهای مدعی راه پیشرفت و ترقی را در پیش گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان داشت: با این اوصاف ما هم در اتاق بازرگانی تبریز تلاش می کنیم در این عرصه رسالت و تکلیف خودمان را انجام دهیم و با تبدیل شرکت های مستعد به برندهای بزرگ، میزان صادرات این شرکت ها را به حد مورد انتظار برسانیم.

این فعال اقتصادی یادآورشد: طبق هماهنگی هایی که با کارشناسان اتاق بازرگانی و سازمان مدیریت صنعتی استان صورت دادیم، قرار است همایش بزرگ رتبه بندی شرکت های منطقه آذربایجان با عنوان «ایران تک» اوایل مهرماه برگزار شود.

وی تاکید کرد: به هر حال هر همایشی ممکن است دارای نقاط ضعف و قوتی باشد و ما تلاش کرده ایم نقاط ضعف گذشته را در حد امکان برطرف کرده و همایش مطلوب و تاثیرگذاری را در سال جاری برگزار کنیم.

ارسال نظرات