صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 14 June 2023
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه مذهبی را خطر جدی دیگری از سوی دشمن دانست و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه کرده با ایجاد گروه‌های تکفیری سعی در ایجاد تفرقه بین مذاهب تسنن و تشیع دارد و به نام شیعه علیه سنی و به نام سنی علیه شیعه از طریق ماهواره برنامه‌های مختلف ضد دینی و مذهبی می‌سازد.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۶۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع بسیج استان کردستان که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانیم، رهبر کبیر انقلاب اسلامی دو رکن اصلی انقلاب اسلامی را انگیزه دینی الهی و اجتماع مردم برای رسیدن به مقصد بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف رکن اصلی انقلاب است و مردم باید علاوه بر تظاهرات، راهپیمایی‌ها و انتخابات در تمامی صحنه‌ها حضور موثر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفته هستیم، باید شاهد حضور مردم در تمامی صحنه‌ها باشیم، افزود: دولت نظام جمهوری اسلامی از مردم جدا نیست و نباید مردم را از دولت دور دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: عده‌ای مخالف حضور مردم در صحنه هستند و حضور مردم را دخالت می‌دانند و بودن آنها را برنمی‌تابند در حالی که هرجا شاهد حضور مردم بوده‌ایم موفقیت و پیشرفت کشور را شاهد بوده‌ایم.

سردار نقدی فلسفه وجود مجمع بسیج استان را تداوم حضور مردم در تمامی صحنه‌ها دانست و افزود: مجمع باید به بهتر اداره شدن استان کمک کند و از تمامی فرصت‌های موجود در استان برای رفع موانع بهره ببرد.

وی اکتفا کردن مجمع به مطالبه‌گری را نادرست خواند و اظهار کرد: مطالبات باید فنی و تخصصی باشد وجود مطالبات کلی کاری از پیش نمی‌برد، بلکه باید در مشکلات موجود استان ریز شویم و آنچه که در توان مجمع است که خودش هم بتواند گامی بردارد ارائه شود.

*رواج فساد دستاویز دشمن برای تخریب فرهنگ کردستان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کردستان به عنوان مهد فرهنگ یاد کرد و گفت: این مسئله برای دشمن خطرساز است و نخستین هجوم دشمن به استان تخریب فرهنگ با فساد و بی‌بندوباری است.

سردار نقدی وجود نسل جوان و با فرهنگ در استان کردستان را برای دشمن خطرناک برشمرد و گفت: دشمن برای اینکه این خطر را از سر راه بردارد با استفاده از ماهواره، فضای مجازی و تولید بالای مواد مخدر و فروش ارزان در ایران سعی در رواج فساد و بی‌بندوباری در داخل کشور و در استان کردستان دارد.

وی با اشاره به اینکه فروش مواد مخدر در کشورهای دیگر بسیار گران است، افزود: به دلیل ارزان بودن مواد مخدر در ایران قاچاقچیان به راحتی آن را وارد ایران می‌کنند، اما سالانه صدها نفر از اشرار و قاچاقچیان به دلیل واردات مواد مخدر به کشور کشته می‌شوند در حالی که رهبر ما فرمودند که مواد مخدر توطئه استکبار است و برای فروشنده خطر جانی دارد.

وی اضافه کرد: دشمن بعد از انقلاب اسلامی دور ایران در کشورهای همسایه مانند امارات و ترکیه اقدام به احداث کارخانه‌های مشروبات الکلی کرد تا بتواند به راحتی آنرا وارد ایران کرده و جوانان را مورد هدف قرار دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تخریب فرهنگ این منطقه امری است که دشمن در دستورکار قرار داده و جوانان را به سوی برنامه‌های مبتذل می‌کشاند.

* تفرقه مذهبی خطری جدی از سوی دشمن محسوب می‌شود

سردار نقدی تفرقه مذهبی را خطر جدی دیگری از سوی دشمن دانست و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه کرده با ایجاد گروه‌های تکفیری سعی در ایجاد تفرقه بین مذاهب تسنن و تشیع دارد و به نام شیعه علیه سنی و به نام سنی علیه شیعه از طریق ماهواره برنامه‌های مختلف ضد دینی و مذهبی می‌سازد.

وی بیان کرد: تنها با وحدت است که می‌توان جلوی توطئه‌های دشمن را گرفت و نباید اجازه داد از سوی دشمن به فرهنگ و مذهب کشور ما لطمه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به اینکه تحریکات قومی نیز از سوی دشمن مطرح شده است، تصریح کرد: در قرآن کریم هم آمده است که هیچ قومی بر قوم دیگر برتری ندارد و نباید اجازه داد دشمن به اهداف خود برسد.

وی کردستان را دارای ظرفیت‌های بی‌شمار دانست و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های استان بهره برد.

ارسال نظرات