صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 21 June 2023
مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از برگزاری گردهمایی فعالان رسانه و فضای مجازی استان مرکزی با حضور حشن شمشادی و حجت‌الاسلام دانش در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

علی شعبانی مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از برگزاری گردهمایی فعالان رسانه و فضای مجازی استان مركزی خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف آشنایی هر چه بیشتر نیروی مومن انقلابی فعال در فضای مجازی و رسانه، تقویت تخصصی و مهارتی فعالان رسانه‌ای و تقویت بصیرت و معرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور حسن شمشادی خبرنگار جنگ و بحران صدا و سیمای ایران در این گردهمایی باعث تقویت مهارت و تخصص فعالان رسانه‌ای خواهد بود چراکه از تجربیات و تخصص ایشان بهره‌مند شده و تعامل بیشتری را با یکدیگر برقرار خواهند کرد.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از حضور استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسللام دانش خبر داد و گفت: در این گردهمایی نیز با بهره‌مندی از سخنان حجت‌الاسلام دانش تحت عنوان "انقلاب اسلامی، رسانه و فضای مجازی" با طرح این پرسش که چرا اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مهم است؟

شعبانی ادامه داد: بیش از 20 کارگروه تخصصی در حوزه رسانه خواهر و برادر به واسطه حضور در این گردهمایی تعامل بیشتری را با یکدیگر پیدا خواهند کرد؛ در مجموع تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان و کشور از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است.

وی افزود: انتظار داریم که خروجی این گردهمایی برنامه و عملیات‌های هماهنگ برای مقابله با جنگ نرم دشمن و نفوذی که با ان مواجهه هستیم؛ این برنامه به شکل خاص لبیک به مقام‌معظم رهبری در بحث فضای مجازی است.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک تصریح کرد: در نظر داریم کلاس‌های خبرنگاری تخصصی را ادامه و تقویت کنیم و به شکل تخصصی به تربیت و تقویت مهارت نیروهای فعال رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف بپردازیم.

شعبانی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان با همکاری بسیج رسانه استان گفت: عملیات اربعین با حضور فعال اصحاب رسانه و فضای مجازی استان به منظور انعکاس برنامه‌های اربعین برای جهانیان و مردم استان داشته باشیم و فضای معنوی را به این سمت سوق دهیم.

وی افزود: این گردهمایی چهارشنبه 24 شهریور از ساعت 8 صبح تا ظهر ویژه خبرنگاران و در ساعات بهدازظهر ویژه عموم خواهد بود و کافی است علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه جهت ثبت نام و صدور كارت نام ، نام خانوادگی و نام شهر خود را تا عصر روز دوشنبه 22 شهریور به سامانه پیامك 6600086054 ارسال كنند.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک تصریح کرد: مدیریت محتوا در شبكه های اجتماعی، انقلاب اسلامی و فضای مجازی با حضور علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات