صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 25 June 2023
امام جمعه موقت دیشموک گفت: مسؤولان باید با این قضیه ارگ‌نوازی و رقص و رقاصی آن هم تا ساعت یک شب برخورد کنند.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: اعتماد به آمریکا از همان اول هم کاری اشتباه بود.

وی در ادامه گفت: اعتماد به آمریکا به معنای تعصب نیست بلکه بر مبنای شناخت و تجربه 37 ساله‌ای است که از بدو پیروزی انقلاب به این انقلاب نشان داده است.

امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: با توجه به اینکه 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد آمریکا کمر همت بر دشمنی بر این انقلاب را داشته و دوستی او با دشمنی با ایران است و دشمنی او با ایران دشمنی با آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.

وی اذعان کرد: آمریکا از همان اول کمر همت بست و پایبندی خود را برای از بین بردن انقلاب در دستور کار قرار داد و به وعده‌های دروغین خود در برجام عمل نکرده است.

عبدالپور گفت: با توجه به اینکه طی این سه سال ایران تعهداتش را به خوبی انجام داده آمریکا مکر و نیرنگ خود را نشان داده و در خصوص قضیه برجام کارشکنی کرده است.

وی تصریح کرد: کسانی که نمی‌دانند باید بدانند در هر زمینه‌ای که با آمریکا مجادله کردیم آمریکا نقشه‌اش گمراه کردن ما بوده و اگر ما کوتاه بیاییم او کوتاه نخواهد آمد و همچنان به مکر و حیله خود در منطقه ادامه خواهد داد.

خطیب موقت شهر دیشموک گفت: اگر ایران در هر زمینه‌ای با آمریکا مجادله کند هدف او واضح است و برنامه دشمن این است که توانمندی‌های ایران را متوقف کند و یا از بین ببرد و از رشد و پیشرفت ایران جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: اگر ایران در قضیه‌ هسته‌ای کوتاه بیاید و طبق آنچه غرب دیکته کرده عمل کنیم باز آمریکا دست از نقشه‌های مخرب خود برنمی‌دارد چون آمریکا با حرکت‌های انقلابی مخالف است و دنبال تخریب ایران است.

عبدالپور گفت: ایران اسلامی باید در مقابل نقشه‌ها و کارشکنی‌های آمریکا توانمندی‌های خود را افزایش دهد و ما باید از نیروهای توانمند داخلی استفاده و تکیه کنیم و در مقابل غرب و قضیه برجام مسؤولان باید دقت کنند.

وی با اشاره به اینکه دایره ولایت دایره‌ای پرمعنا است عنوان کرد: کسی که زندگی‌اش شبیه ولایت نباشد و فرامین الهی را گوش نکند زندگی او تباه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خطبه‌های گذشته عنوان شد مسأله‌ رقص و رقاصی در مجالس عروسی حرام است عنوان کرد: رقص و آواز و استفاده از آلات موسیقی ارگ در مجالس عروسی آن هم تا ساعت یک شب کاری است خلاف شرع قوانین اسلامی و مومن باید بداند زندگی که از اول با آواز و رقص و رقاصی شروع می‌شود پایدار نخواهد ماند.

امام جمعه موقت شهر دیشموک با بیان اینکه خانمی که با لباس‌های رنگارنگ و با خواسته شوهرش مسیر رقص و رقاصی را در پیش می‌گیرد هر قدمی که برمی‌دارد جهنمی را برای خود و شوهرش در قیامت مهیا می‌کند.

وی گفت: ما در زندگی اسلامی آداب و رسومی داریم که این آداب و رسوم برگرفته از زندگی ائمه اطهار است ما باید به فکر فرهنگ خودمان باشیم و از استفاده کردن آلات موسیقی در عروسی‌های خود جلوگیری کنیم و برحذر باشیم.

خطیب موقت شهر دیشموک گفت: گروه‌های مردم‌نهاد، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های مساجد، مسؤولان متولی شهر دیشموک اگر در خصوص این قضیه حرفی نزنند و اعتراض نکنند ظلم به خود و مردم را تایید کردند.

وی گفت: مسؤولان باید با این قضیه ارگ و رقص و رقاصی آن هم تا ساعت یک شب تذکر دهند و تمهیدات لازم را در این خصوص به کار بگیرند.

امام جمعه موقت دیشموک با بیان اینکه عید غدیرخم نزدیک است گفت: ما جهت شفاعت به جز اهل بیت کس دیگری را نخواهیم داشت و امید می‌رود با حضور پررنگ خود در عید غدیر خم پایبندی خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و ائمه اطهار نشان دهیم.

ارسال نظرات