صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 22 July 2023
توسط مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صورت گرفت:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برای ماندگاری تاریخ دفاع مقدس، بایستی سرگذشت ملت ایران در این دوران به نسل‌های امروز و فردای جامعه به خوبی منتتقل شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: هفته دفاع مقدس که یادآور حماسه بزرگ مقاومت مردم ایران علیه دشمنان اسلام در سراسر استان و جهان می‌باشد، بایستی همه ساله با شکوه در جهت تدوین اهداف این حماسه برگزار شود.
وی تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را حائز اهمیت دانست و افزود: برای ماندگاری تاریخ دفاع مقدس، بایستی سرگذشت ملت ایران در این دوران به نسل‌های امروز و فردای جامعه به خوبی منتتقل شود.
حقایق‌پور با اشاره به برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس گفت: تلاش ما بر این است که برنامه‌ها، جنبه‌ی فرهنگی گرفته و راهکارهای مناسب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا به جامعه منتقل شود.
این مسئول افزود: در همین رابطه برگزاری همایش صیانت از حریم خانواده و ترویج سبک سیره شهدا، همچنین نشست هم‌اندیشی بررسی راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز با حضور اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان بخشی از برنامه‌های ما در این ایام می‌باشد.
وی از انتشار و رونمایی جلد چهارم "کتاب فار" که مجموعه‌ی وصایای شهدای استان قزوین می‌باشد به عنوان یکی از برنامه‌های این هفته یاد کرد و افزود: تولید و رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای "یاد یاران" که حاوی معرفی یکصد و 20 تن از شهدای استان قزوین می‌باشد در این ایام انجام خواهد شد.
حقایق‌پور گفت: در هفته دفاع مقدس با موضوع هم‌اندیشی هنرمندان و انتظارات فرهنگ ایثار و شهادت، نشستی با هنرمندان استان قزوین خواهیم داشت تا راهکارهای هنری ترویج این فرهنگ مورد بررسی قرار گیرد.
به گفته‌ی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برپایی نمایشگاه دفاع و پایداری در گلزار شهدای قزوین و شهرستان‌های استان، برگزاری 30 یادواره شهید در سطح استان و اجرای گلباران و غباروبی گلزار شهدای سراسر استان برنامه‌های دیگر این هفته در استان می‌باشد.
این مسئول با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افزود: در ایام هفته دفاع مقدس از 200 خانواده ایثارگر در سطح استان دیدار به عمل خواهد آمد.
وی گفت: همچنین دیدار و تجلیل از کارآفرینان برتر شاهد استان قزوین با حضور در کارگاه‌های تولیدی و ترویجی آنان، در ایام هفته دفاع مقدس در استان قزوین اجرا خواهد شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این ایام همایش تقدیر از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برتر استان قزوین برگزار می‌شود.
وی افتتاح حسینیه شهید در قزوین، آماده‌سازی موزه‌ی شهدا جهت بازدید عموم، نواختن زنگ ایثار در گلزار شهدا و اجرای ختم قرآن به یاد سه هزار شهید استان قزوین را از برنامه‌های دیگر این ایام نام برد.
این مسئول گفت: در هفته دفاع مقدس، مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی به یاد شهدای دفاع مقدس در قزوین برگزار و همچنین گلزار بازسازی شده شهدای شهر شال یکی از شهرهای استان قزوین با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.
به گفته‌ی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بنیاد استان با اجرای 30 برنامه عمومی و اختصاصی در ایام هفته دفاع مقدس به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد پرداخت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات