صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 09 June 2023
آزاد راهی به عمر10 دولت با 10 کیلومتر گشایش؛
عمر 10 دولت به سر آمد اما راه باز این آزاد راه به جایی نرسید و جاده دراز بودجه این پروژه در 10 دولت مشخص نشد در کدام بین راهی هزینه شده است!
کد خبر: ۸۷۴۹۵۱۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،آزاد راه تهران شمال  میراث کهنه و  به جامانده از دولت سازندگی با عمری به درازی 10 دولت که جا داشت همراه با ثبت شیشلیک 200 متری در فهرست میراث ناملموس ملی قرار بگیرد،سرآخر با دست پس زدن و پا پیش کشیدن دولت یازدهم، 10 کیلومتر از آن افتتاح شد.
 
پای این آزاد راه هنوز  به شمال نرسیده بود، آخوندی برای تصدی وزارت راه آن را یکی از اولویت های کاری خود معرفی کرد و با تاکید براینکه دردوران مسئولیتم این پروژه افتتاح خواهد شد، همچون وزرای دولت های گذشته برای جلوس بر کرسی وزارت نقشه تکمیل این آزاد راه را در سر مجلس انداخت.
 
 اما سالی که نکوست از بهارش پیداست و آخوندی بعد از تصاحب کرسی وزارت در دیدوبازدید عیدی سال 93 کور سوی فانوس کم فروغ این آزاد راه را هم فوت کرد و گفت فعلا تکمیل آن در اولویت وزارت راه و شهرسازی نیست و به دلیل پیچیدگی هایی که در نحوه اجرا و تعیین پیمانکاران این پروژه صورت گرفته، اجرای این طرح فعلا در دستور کار وزارت راه و شهرسازی نیست، این پرونده کهنه دل آزار را با قراردادهای نوی دیگری همچون نوسازی ناوگان هوایی به دست تقدیر سپرد.
    
با توجه به اینکه از چهار قطعه این آزاد راه ، قطعه 2 و 3 این پروژه کماکان تعلیق  است  و مجلس هم با عبور بی سرو صدا از این آزاد راه مطالبه جدی و پیگیر برای تکمیل آن نداشته و نمایندگان بویژه وکلای مازندرانی ها در بهارستان هم صدایی از آنها شنیده نشد باید گفت، عمر 10 دولت به سر آمد اما راه باز این آزاد راه به جایی نرسید  و جاده دراز بودجه این پروژه در 10 دولت مشخص نشد در کدام بین راهی هزینه شده است!

حال باید منتظرماند و دید پرونده این پروژه در کدام دولت بسته خواهد شد و آیا اصلا این راه  روزی به شمال می رسد؟
 
پروژه ای که دولت کارگزاران در کاسه دولت ها گذاشت و باتغییر هر دولتی دستخوش تغییرات شد،آیا امیدی به پایانش است؟
 
راهی  که ترکان وزیر سابق دولت رفسنجانی با طلب استغفار به درگاه الهی بعد از قریب به 20 سال کوتاهی از آن پشیمان شد و عذرخواهی کرد.
 
 آیا وزیر دولت روحانی در افتتاح کیلومتر ناپلئونی این آزادراه  که خبر ازتکمیل قطعه یک را داد و اعلام کرد بهار سال 96 این آزاد راه زیر بار ترافیک می رود  و البته مشخص نکرد  منظور از تکمیل شاید چند کیلومتر دیگر از آن (!) باشد، وعده اش کمافی سابق درباره تکمیل این قطعه در بین راه میماند  و به دولت دوازدهم  پاسکاری می شود؟
 
انتهای پیام/ع
ارسال نظرات