صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 24 June 2023
مصطفوی در گردهمایی هفته دفاع مقدس پایگاه حزب الله شاهرود گفت: تلاش دشمنان ما امروز انحراف در دین و تفسیر در اصول و فروع آن و وارونه جلوه دادن آن است و این گروه های تکفیری و داعشی و سلفی و وهابی برای این انحراف و دین هراسی ایجاد شده اند.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) با حضور بسیجیان و جمع زیادی از اهالی و نمازگزاران شهرک امینیان در مسجد عسکریه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا به موضوع دین شناسی واقعی از محضر قرآن، اهل البیت و شهدای گرانقدر پرداخت و اظهار کرد: مومن واقعی کسی که تابع امامت و ولایت باشد و اصول و فروع دین را رعایت و از محرمات پرهیز کند و واجبات را انجام دهد.

وی افزود: وقتی در زندگی شهدا تحقیق می کنیم شاهد هستیم که آنها مقید به انجام واجبات خود بودند و در این زمینه الگویی برای خانواده و اطرافیانشان بودند و در ترک محرمات نیز اینگوه رفتار می کردند و در خدمت به مردم از روی اخلاص وبرای رضای خدا کوتاهی نداشتند.

مصطفوی خاطر نشان کرد: شهدا تمام کارها را برای رضای خدا و از روی اخلاص انجام می دادند و تابع محض ولایت فقیه که همانا استمرار ولایت انبیاء است بودند و فرمان امام راحل را فرمان امام زمان(عج) دانسته و تعلل نمی کردند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن بر ولایت پذیری تاکید داشته و ویژگی های مومنان را برمی شمرد یکی از آن متابعت از امر ولی و انجام فروع دین و یقیقن در اصول دین را تاکید قرار می دهند و این در سخنان ائمه هدی نیز کاملاً مشهود است.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: امروز آنچه ما نیاز داریم شناخت درست و فهم دقیق از دین است نه آنچه خود از آن برداشت می کنیم و باید تلاش کنیم تا با مطالعه و کنکاش در روایات و قرآن و کتب معتبر به درک واقعی از دین دست یابیم درکی که شهدا بدان رسیدند.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان ما امروز انحراف در دین و تفسیر در اصول و فروع آن و وارونه جلوه دادن آن است و این گروه های تکفیری و داعشی و سلفی و وهابی برای این انحراف و دین هراسی ایجاد شده اند.

مصطفوی عنوان کرد: اگر ما به سیره شهدا و فرهنگ انقلاب و اسلام و ارزش های آن تمسک بجوییم حتماً در مسیر دین واقعی گام بر میداریم و می توانیم در برابر جنگ نرم دشمنان بایستیم و پیروز شویم.

وی تاکید کرد: جامعه امروز ما نیاز به فرهنگ غنی انقلاب و دفاع مقدس دارد و باید تلاش کنیم که نسل نوجوان و جوان ما نیز از این فرهنگ سیراب شود و درک درستی از اسلام و انقلاب و دفاع مقدس پیدا نماید.

در پایان مراسم از نوجوانان پایگاه که در مسابقات ورزشی دو و میدانی و طناب کشی یک روزه ویژه هفته دفاع مقدس برگزیده شدند با اهدا جوایز ارزنده تجلیل شد.

ارسال نظرات