صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - 06 June 2023
اللهیاری در در نشست هفته دفاع مقدس جهاد کشاورزی شاهرود گفت: شهدا به ما آموختند که با تسلیم شدن و سازش در برابر استکبار و ابرقدرت ها نمی توان پیشرفت کرد بلکه آنها می خواهند ریشه ما را بزنند پس باید ایستاد و دفاع کرد و تا آخرین قطره خون مبارزه کرد.
کد خبر: ۸۷۵۳۳۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعید اللهیاری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام جهاد کشاورزی که به همت پایگاه بسیج فلاح حوزه بسیج کارمندی الحدید در نمازخانه ساختمان شماره یک اداره جهاد کشاورزی شاهرود با حضور کارکنان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دفاع مقدس دارای دستاوردهای فراوانی در حوزه های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رهبر انقلاب و امام راحل در بیانات و پیام های مختلف بدانها اشاره کردند و مردم نیز خودشان بعضی را کاملاً لمس نمودند.

وی افزود: مهمترین دستاورد دفاع مقدس ایجاد قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است و به دشمنان ثابت شد این ملت تا پای جان پای انقلاب و اسلام ایستاده و حتی با دست خالی نیز حاضر به تسلیم نیست و همین هم سبب شده دشمنان دیگر جرات حمله به جمهوری اسلامی را در سَر نپرورانند.

اللهیاری خاطر نشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به برکت دفاع مقدس و همت و وحدت مردم حول ولایت و از خود گذشتگی و ایثار و فداکاری آحاد ملت بدست آمده است و باید همه ما قدردان این نعمت باشیم و از آن حفاظت و پاسداری نماییم.

وی تصریح کرد: خودباوری و استقلال از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود که به ملت ما نشان داد با دست خالی هم می توان در برابر دشمن ایستاد و در سخت ترین شرایط می توان با فکر و اندیشه تولید کرد و ابداع و اختراع داشت و این فرهنگ امروز در جامعه وجود دارد که ما انرژی هسته ای بومی داریم و در بسیاری جهان نیز رتبه های برتر منطقه و جهان را دارا هستیم.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود بیان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ به هدف و عقیده دستاوردی دیگر برای ملت ما به ارمغان آورد که اگر بر خدا توکل کنیم شکست ناپذیر خواهیم بود و خواهیم ماند و امروز این ایمان و اعتقاد همچنان پابرجاست و ما در جهان سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید قدر همین چند دستاورد مهم را بدانیم افزود: شهدا به ما آموختند که با تسلیم شدن و سازش در برابر استکبار و ابرقدرت ها نمی توان پیشرفت کرد بلکه آنها می خواهند ریشه ما را بزنند پس باید ایستاد و دفاع کرد و تا آخرین قطره خون مبارزه کرد.

اللهیاری ادامه داد: نسل جوان و نوجوان ما امروز تشنه معارف ناب الهی و اسلامی و ارزش های انقلاب هستند و باید به آنها این معارف را منتقل کنیم و نگذاریم دشمنان آنچه خود می خواهند را به آنها القاء نموده و اذهان آنها را درگیر کنند.

جانشین سابق گروه پدافندهوایی ده محرم تاکید کرد: سربلندی و اقتدار امروز ما مرهون مجاهدت های خاموش رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است و سنگرسازان بی سنگر در این جهاد نقش مهمی را ایفا کردند و جهادگران و مهندسین جهاد با ابداعات و اختراعات منحصر به فرد تئوریسین های جنگ را مات و مبهوت خود کردند.

وی عنوان کرد: باید قدر این نعمت ها را بدانیم و تلاش کنیم این میراث ماندگار را به نسل های بعد بی کم کاست انتقال دهیم که فرداد مدیون خون شهدا و امام راحل نباشیم.

ارسال نظرات